Espoon seurakuntien kurssikeskukset

Espoon seurakunnilla on kaksi kurssikeskusta:

• Hvittorp Kirkkonummella
  • Velskola Pohjois-Espoossa

Seurakuntien toiminta täyttää pääsääntöisesti keskukset kesäkaudella sekä viikonloppuisin, mutta vapaita aikoja kannatta kysellä seurakuntien palvelukeskuksesta.

Häiden järjestäminen kesällä on haasteellista, sillä jokaisessa keskuksessa on rippikouluja tai seurakuntien leirejä kesäkuun alusta aina elokuun puoleenväliin. Tiedustele vapaita aikoja häiden tai muiden juhlien järjestämiseen Villa HvittorpissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Velskolan kurssikeskus Linkki avautuu uudessa välilehdessäon hieno paikka leirikouluille. Viereinen Nuuksion luonnonsuojelualue upeine maastoineen tarjoaa tilaisuuden luontoretkiin. Velskolassa voi myös viettää häitä ja muita perhejuhlia sekä yritysten ja yhteisöjen kokouksia.

Alkoholin käyttö Espoon seurakuntien kurssikeskuksissa on sallittua tietyin reunaehdoin.

Kurssikeskusvaraukset

kurssikeskukset.espoo (at) evl.fi