Kappelin hautausmaa

Kappelin hautausmaa. Kuva: Tero Liljeblom.

Pappilantie 12, 02770 Espoo

09 8050 2355 (hautaustoimen työnjohtaja, tavoitettavissa arkisin klo 13–14)

Hautausmaa on otettu käyttöön v. 1963. Noin 11 hehtaarin alue on rakennettu jyrkähköön rinteeseen, jonka alapuolelle jää Siren Arkkitehdit Oy:n suunnittelema siunauskappeli. Krematorio toimii siunauskappelin yhteydessä.

Hautausmaalla työskentelee vakituisia työntekijöitä kuusi henkilöä ja kesäisin työntekijöiden määrä kasvaa noin 25 henkilöllä.

Kappelin hautausmaalla on arkku- ja uurnahautaosastoja, veteraaniosastot, sirottelualue sekä muistelupaikka. Hautausmaalta luovutetaan seurakunnalle palautuneita arkkuhautoja sekä uurnahautoja espoolaisten sukuhaudoiksi. Hautapaikkojen saatavuudessa voi olla vaihtelua.

Omaiset voivat halutessaan sopia haudan hoidosta seurakunnan kanssa. Sopimus tehdään seurakuntayhtymän hautatoimiston kanssa.

Kappelin hautausmaan kartta (kuvaa painamalla saa suuremman kuva)

Kappelin hautausmaa -karttaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Esteetön wc Esteetön wc
wc wc