Hei - tervetuloa Auroran kappeliin!

Auroran kappeli on kirjaimellisesti kirkko keskellä kylää. Se sijaitsee  Lippajärven liikenneympyrässä, Aurora Karamzinin elämäntyöhön liittyvässä kulttuurimiljöössä.  Paikka tunnetaan vanhastaan myös Heiniemen Temppelipeltona, joka nimi viittaa läheiseen Träskändan puiston Diana-temppeliin.

Nimi Heiniemi liittyy vanhastaan alueen huvilayhteisön asukkaitten tuttavalliseen tapaan tervehtiä toisiaan - Hei! Tähän tapaan haluamme liittyä myös Auroran kappelilla. Siis tuttavallisesti:  Hei!

Vaikka toiminta ei seurakunnan elämässä ole kaikkein tärkein asia, haluamme näillä sivuilla välittää tietoa mitä kappelilla tapahtuu. Ehkäpä sitäkin kautta pienen välähdyksen kaikkein tärkeimmästä - kirkon sanomasta.

Siunattua kevään aikaa!

Hannu Mäenpää, Auroran, Laaksolahden ja Viherlaakson  kappalainen

p. 040 5130861

hannu.maenpaa@evl.fi

Tästä linkistä klikaten facebooksivuillemme:

Kappalainen
Auroran kappeli Laaksolahden kappeli Viherlaakson kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Heiniemenpolku 1
02940 Espoo

Vastuualue: Auroran, Laaksolahden ja Viherlaakson kappelit, esimies

Suntio
Auroran kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Aulapalvelut
Heiniemenpolku 1
02940 Espoo

Vastuualue: Auroran kappeli (ajanvaraus, työnjohto)

Auroran kappeli
Auroran kappeli valmistui v. 2000 ja se on arkkitehti Kirsti Sivenin suunnittelema.