Leppävaaran seurakunta 60v. - onnittelemme!

Lue seurakunnan juhlajuttu täältä. Näiltä sivuilta löydät perustiedot seurakuntamme toiminnasta, ryhmistä, tapahtumista ja toimitiloista.

Pääsiäinen lähestyy! Hiljaisen viikon hartaudet ja messut, pääsiäisen musiikki ja perheiden pääsiäisen löydät täältä.

Messut

Vietämme messua joka sunnuntai kello 11 Leppävaaran kirkossa. Pienemmille messuvieraille on tarjolla kirkkopussukoita omalle paikalle mukaan otettavaksi. Kirkkosalissa on myös lastenpaikka.

Leppävaaran kirkon ja Karakappelin jumalanpalveluselämästä löydät lisätietoa Jumalanpalvelukset -välilehdeltä

Apua ja tukea

Espoon seurakuntien päivystävän papin puhelin 09 8050 2602 joka päivä klo 9-19. Voit keskustella mieltäsi painavista asioista sekä kirkon ja seurakunnan asioista. Tarvittaessa sovitaan erikseen pidempi keskusteluaika. Pappi ei välttämättä pysty vastaamaan puheluusi heti, joten jätä viesti, niin pappi soittaa sinulle noin kahden tunnin kuluessa takaisin.

Diakonian yhteystietoja

Leppävaaran kirkko on avoinna

ma-ke ja pe klo 9-16 ja to klo 10-18.

Voit poiketa kirkkosaliin vaikka hetkeksi rauhoittumaan ja olemaan.

Anna palautetta

Otamme mielellämme vastaan palautetta, jos jokin asia askarruttaa tai et löydä siihen vastausta.

Seurakuntatoimisto
Leppävaaran seurakunta
puhelinasiointi ma–pe klo 9–11
Veräjäkallionkatu 2