Unelmapantterit/ Oma ryhmä – lievästi kehitysvammaisten 12–22 vuotiaiden nuorten kerho

Unelmapantterit on ryhmä kehitysvammaisille nuorille. Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa torstaisin klo 17.30-19.30 Leppävaaran seurakunnan nuortentila Siivessä. Siipi sijaitsee osoitteessa Alberganesplanadi 1, katutasossa.

Kerho on kaikille avoin ja maksuton. Mukaan voi hyvin hypätä myös kesken kauden. Teemme nuorten toivomia asioita, vaihdamme kuulumisia, leikimme, pelaamme, keskustelemme, ulkoilemme, kuuntelemme musiikkia ja pidämme iltahartauden. Tervetuloa mukaan!

Kevään 2024 kokoontumiset:

7.3., 4.4. ja 2.5.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Aura Karjalainen, aura.karjalainen(a)evl.fi tai 040 7241120

Kappeliklubi

Aikuisten iloista klubi-iltaa vietetään kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 18-20 Auroran kappelilla. Klubi-illassa kahvitellaan, pelaillaan ja tehdään klubilaisten toivomia asioita sekä aina lauletaan, soitetaan ja jammaillaan.

Klubiemäntinä hääräävät Emilia Frey ja sairaalapastori Tarja Mikkola. Avustavana ohjaajana Henrik Särkkä.

Kevään toiminta:

6.3. bumtsi bum

10.4.

29.5. Messu ja nyyttärit

Osoite on Auroran kappeli, Heiniemenpolku 1, Espoo.

Kulku klubi-iltaan: Kappeliklubille kuljetaan omatoimisesti kimppakyydein.

Klubi-illoista voit kysellä tarkemmin: Emilialle voit soittaa p. 040 513 0854. emilia.frey@evl.fi

UNA- lievästi kehistyvammaisten nuorten aikuisten ryhmä

Una kokoaa nuoret aikuiset yhteen kerran kuukaudessa perjantai iltaisin klo 18-20. Vietämme yhdessä aikaa pelaillen, laulaen, soittaen ja viettäen aikaa keskenämme. Una kokoontuu Leppävaaran Siivessä.  Siipi sijaitsee osoitteessa Alberganesplanadi 1, katutasossa.

Ilta on maksuton ja toimintaan saa tulla milloin se itselle sopii.

Kevään toiminta:

15.3. lava on vapaa

26.4.

24.5. Kevään viimeinen

Kehitysvammaisten vanhemmille

Vertaistuki ryhmä vanhemmille, joilla on kehitysvammainen lapsi. Tervetuloa kahvikupin ääreen jakamaan omaa arkea, muiden vanhempien kanssa.

Kokoonnumme kerran kuukaudessa tiistaisin Kirkkokatu 1, Espoo klo 10-11.30.

Ryhmän kokoontumiset:

26.3.

23.4.

21.5.

Lisätietoja kehitysvammaisten diakoni Emilia Frey p. 0405130854 emilia.frey@evl.fi

Musakerhossa soi...

Tilaa uutiskirje

Haluatko saada sähköpostiisi Kehitysvammatyön uutiskirjeen.

Alla olevasta linkistä pääset sen tilaamaan.

Tilaa uutiskirje>>

Erityisnuorisotyönohjaaja
Leppävaaran seurakunta
Veräjäkallionkatu 2