Lähi-idän rauhanrukous

su 7.4. klo 18.00
Eri ihonväristen ihmisten käsiä, jotka ovat kiinni toisissaan ja muodostavat ympyrän.

Leppävaaran Lähetyskappeli, Vallikallionkuja 1, 02650 Espoo

Kristityt eri seurakunnista ja yhteisöistä kokoontuvat rukoilemaan yhdessä rauhaa Israeliin ja Palestiinaan.

Kristityt kokoontuvat yhteen rukoilemaan ja toivomaan rauhaa Lähi-itään. Tilaisuus sisältää raamatunlukua, virsiä, lauluja, tervehdyksiä ja rukousta Israelin ja Palestiinan ihmisten puolesta ja siellä vallitsevasta tilanteesta. Kynttilöitä sytytetään rauhan puolesta.Tilaisuuden järjestää Espoon ja Kauniaisten ekumeeninen toimikunta, jossa ovat mukana alueen kristilliset seurakunnat ja yhteisöt. Tilaisuus on pääosin suomenkielinen.

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Facebook: Espoon ja Kauniaisten Ekumeeninen toimikunta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Espoon seurakunnat