Piirretty lammas Raamattu kädessään.

Rukous VERKOSSA

Asenna puhelimeen tai tietokoneeseen
Microsoft Teams -sovellus, sen voi ladata netistä.

Rukousta verkossa ke klo 6.30–7.30
Linkki https://bit.ly/30TleFk.

Rukouspyyntöjä voi soittaa tai lähettää tekstiviestillä Eveliina Rožnovskille, 041 518 1244.​​​​​​

Liity rukoilijoiden joukkoon!

Seurakunnassamme toimii 10 rukousrengasta, joiden jäsenille välitetään seurakuntalaisten rukouspyyntöjä.
Voit lähettää renkaalle rukouspyyntöjä tai ilmoittautua rukoilijaksi: inkeri.oinonen(at)evl.fi, 050 583 6883.

Espoonlahden seurakunnan
rukous- ja raamatturyhmät

Toivon rukoushetki

(striimataan Espoonlahden seurakunnan facebook-sivulle)

ma-pe klo 9-9.10
Aloita päiväsi yhteisellä rukouksella:
virsi, raamatunteksti ja rukous.

Avoin rukouspiiri

sunnuntaisin klo 12.30-13
Messun ja kirkkokahvin jälkeen on mahdollisuus yhteiseen rukoukseen omien ja yhteisten asioiden puolesta.

Raamattu- ja keskustelupiiri

Kaskikappeli, Kaskipiha 5
maanantai klo 18-19.30

Israel-rukouspiiri

kuukauden toinen tiistai klo 18.30
9.1., 13.2., 12.3., 9.4. ja 14.5.

Rukoilemme Israelin maan ja kansan puolesta. Erityisesti muistamme messiaanisia juutalaisia ja kristittyjä arabeja.

Toivoa naisille

Soukan kappeli, Soukankuja 3
parittomat viikot ke 17.1. - 22.5. klo 13-14.30
Kokoontumisissa liitytään maailmanlaajaan rukousketjuun ja jaetaan myös oman elämän iloja ja suruja luottamuksellisessa hengessä. Kahvikolehti lähetystyölle. Tied. Eveliina Roznovski, 041 518 1244.

Miesten raamattupiiri

Espoonlahden kirkko, Kipparinkatu 8
parilliset viikot to 11.1. - 30.5. klo 18.
Raamatun tutkistelua ja keskustelua. Iltapala 5 €.
Tiedustelut:  Urpo Malin, 050 570 6028 tai Jukka Volama, 050 562 4695.

Mies ja nainen löytävät pölyttyneen Raamatun laatikosta. Erkki Kuusanmäen piirroskuva.
Älä päästä Raamattua pölyttymään! Nyt on hyvää aikaa tutkia mitä Raamattu pitää sisällään :)

Rukouspalvelu

Rukoustukea voit pyytää milloin tahansa.
Ota seurakunnan työntekijää hihasta kiinni tai ole muuten yhteydessä. Henkilökohtaiseen esirukoukseen koulutetun rukouspalvelijan kanssa on mahdollisuus mm. Espoonlahden kirkolla, Kipparinkatu 8: syyskuusta toukokuuhun sunnuntaisin klo 11 päämessun jälkeen ja sunnuntaisin klo 16 yhteisömessussa.

Rukousrenkaat

Espoonlahden seurakunnassa toimii 10 rukousrengasta, joissa on mukana yli 50 rukoilijaa. Rukoilijat rukoilevat itsekseen oman aikataulunsa mukaan. Vuoden ympäri sunnuntain päämessun ja kirkkokahvien jälkeen klo 12.30-13 kokoontuu Avoin rukouspiiri Espoonlahden kirkolla. Sinne ovat tervetulleita kaikki seurakuntalaiset. Siellä on myös rukousrenkaan jäsenten mahdollista kokoontua yhteiseen rukoukseen.

Renkaille voi lähettää rukouspyyntöjä tekstiviestillä tai sähköpostilla: 050 583 6883, inkeri.oinonen(at)evl.fi tai postitse: Espoonlahden seurakunta, Inkeri Oinonen, Kipparinkatu 8, 02320 Espoo.

Seurakuntalaisilta tulleiden rukousten lisäksi kullakin rukousrenkaalla on rukousaiheenaan yksi seurakunnan työala työntekijöineen sekä luottamushenkilöt ja Espoon seurakuntien yhteiset työalat. Kevään ja kesän ajan rukousrenkaiden jäsenet rukoilevat rippikoulujen puolesta. Kullakin renkaalla on rukousaiheenaan seurakunnan kaksi rippikouluryhmää. Renkaiden jäsenet rukoilevat rippikoululaisten, isosten ja ohjaajien puolesta nimeltä mainiten.

Rukousrenkaisiin otetaan mukaan uusia rukoilijoita. Ota yhteyttä aikuistyön sihteeriin.

aikuistyön sihteeri, diakoni
Espoonlahden seurakunta