Sylivauvaryhmät

Vertaisryhmässä vaihdamme kuulumisia, jaamme vauva-arkea ja vahvistamme vanhemmuutta keskustellen, kysellen ja yhdessä ihmetellen.
Vauvat saavat jakamattoman huomion pienessä musiikkihetkessä, jossa lorutellaan, lauletaan, tanssitaan ja soitetaan.

Vauvaryhmät on tarkoitettu kaikkein pienimmille, alle 5kk ikäisille vauvoille ja heidän vanhemmilleen.

6kk ikäisille ja vanhemmille vauvoille Tapiolan seurakunnassa on muskareita ja avointa perhetoimintaa.

Katso lisätietoja: Muskarit - Kirkko Espoossa (espoonseurakunnat.fi) ja Avoin perhetoiminta - Kirkko Espoossa (espoonseurakunnat.fi)

Sylivauvaryhmiä ohjaavat Eevi Soikkeli ja Miia Raninen.

Tammikuussa 2024 aloittaneet, tiistaisin kokoontuvat ryhmät ovat täynnä.

Kevätkauden viimeinen kokoontuminen on ti 14.5.

Torstaina 4.4. aloittaa uusi ryhmä. Tämä ryhmä kokoontuu torstai-iltapäivisin ja jatkaa kesätauon jälkeen syyskauden puoliväliin saakka.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset perhetyöntekijä miia.raninen@evl.fi tai 041 5398 701 (myös WhatsApp toimii). Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä mihin ryhmään ensisijaisesti haluatte ilmoittautua sekä vauvanne syntymäkuukauden.

Kuvassa vauvan kädet pitävät kiinni vanhemman sormista.

Perhetyöntekijä
Tapiolan seurakunta
Kirkkopolku 6
02110 Espoo