Tukea perheelle

Perheen ja parisuhteen kriisin yllättäessä saat tukea seurakuntamme koulutetuilta työntekijöiltä (yhteystiedot ohessa) tai Espoon seurakuntien perheasiain neuvottelukeskuksesta.

Seurakunnassa toimivat kaiken muotoiset perheet. Yksin, kaksin, yhdessä, lapset, äidit, isät, isovanhemmat, kummit, tilaa riittää. Toiminta tukee perheessä, parisuhteessa ja vanhemmuudessa jaksamista sekä kristillistä kasvatustyötä.

Oma paikkasi voi löytyä avoimista tai määräaikaisista harrastus- ja vertaisryhmistä. Tervetuloa mukaan myös muuhun vanhemmille, pariskunnille ja koko perheelle suunnattuun toimintaan. Perheiden, äitien ja isien toiminnasta lisätietoa Leirit, retket ja kurssit

Tapiolan seurakunnan Diakoniatoimiston yhteystiedot

Rakkausklinikka - suhdepohdintoja

Seuraa blogeja ja kysy parisuhteesta! Klikkaa kuvaa.

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Parista perheeksi -illat

"Kun kahdesta tulee kolme"

Perhevalmennuksen Parista perheeksi -illassa puhutaan parisuhteen hoitamisen tärkeydestä ja uuden parisuhteen muotoutumisesta vauvan syntymän jälkeen.

Kevätkauden 2024 Parista perheeksi -illat:

Ke 7.2. klo 17.00 Tapiolan kirkko, Kirkkopolku 6

Ke 17.4. klo 17.00 Tapiolan kirkko, Kirkkopolku 6

Ke 12.6. klo 17.00 Tapiolan kirkko, Kirkkopolku 6

Parista perheeksi illat ovat kaikille avoimia, eikä niihin tarvitse ilmoittautua etukäteen. Iltoihin voi osallistua myös vauvan syntymän jälkeen.

Lisätietoja:

erika.kallio@evl.fi ja miia.raninen@evl.fi