Espoonlahden nimikkokohteet ja projektit

Fatickin luterilainen koulutuskeskus

Paikka: Senegal

Lisätiedot:

Fatickin luterilainen koulutuskeskus järjestää kursseja ja tapaamisia kirkon työntekijöille ja monenlaisille seurakuntien vapaaehtoisryhmille.

Suomen LähetysseuraLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lastenraamattu- ja lukutaitotyö

Paikka: kaikkialla maailmassa

Lisätiedot:

Espoonlahden seurakunta tukee ympäri maailmaa tehtävää lastenraamattu- ja lukutaitotyötä Suomen Pipliaseuran kautta. Työtä tehdään sekä lasten että aikuisten parissa muun muassa Argentiinassa, Boliviassa, Intiassa ja Egyptissä.

Lisätietoa Suomen Pipliaseuran työstäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Arabiankielinen nuorille suunnattu radio-ohjelma

Paikka: Lähi-itä

Lisätiedot:

Syyrialaisnuoret tekevät arabiankielistä Nuoret sydämellä -radio-ohjelmaa, jossa käsitellään nuoria kiinnostavia asioita kristillisestä näkökulmasta. SANSA tukee työtä radiolähetysjärjestö TWR:n kautta.

Yhteystiedot:

Medialähetysjärjestö SanansaattajatLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Nuoret sydämellä -ohjelman verkkosivut (arabiankielinen)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Suomen Merimieskirkko

Paikka: Antwerpen, Belgia

Lisätiedot:

Espoonlahden seurakunta tukee Suomen Merimieskirkon toimintaa Antwerpenissa Belgiassa. Merimieskirkossa kohdataan suomalaisia rekkamiehiä, merenkulkijoita, ulkosuomalaisia sekä turisteja.

Yhteystiedot:

Lue lisää Merimieskirkon toiminnastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä