Kauklahden kappeli soi

Viime vuosina olemme saaneet nauttia Kauklahden kappelissa monipuolisesta musiikkitarjonnasta. Kauklahden kappelisali soveltuu akustisesti erinomaisesti monenlaisen musiikin toteuttamiseen.

Kappelisalin soittimet ovat urut ja flyygeli. Jumalanpalveluselämään  liittyvä musiikki on keskeisellä paikalla.

Kappeliin on esteetön kulku.​​​​​​

HUOMIO! Tilaisuudet pidetään Kauklahden kappelin alakerrassa. Kulje sinne junaradan puolelta. Pysäköintiin kannattaa käyttää kappelin ja junaradan välissä olevaa junaparkkia.

Vesivahingon korjaus voi kestää pitkään, ja kappelirakennuksen suojaus sekä korjaustyöt voivat aiheuttaa hankaluutta toiminnalle. Seuraa verkko- ja lehti-ilmoitteluamme sekä sähköisiä mainosnäyttöjämme. Pahoittelemme tilanteesta koituvaa vaivaa!

Kauklahden kappeli on monien hienojen konserttiesitysten areena vuoden mittaan. Kappelin urut.
Kauklahden kappeli on monien hienojen konserttiesitysten areena vuoden mittaan.

Johtava kanttori
Kauklahden kappeli Tuomiokirkko Tuomiokirkkoseurakunta
Kauppamäki 1
02780 Espoo

Vastuualue: Kauklahden kappeli, Nupurin kappeli ja Kuoro kaikille. Musiikin työalavastuu ja tuomiokirkon konserttitoiminta. Vastaa myös tuomiokirkon konsertti- ja muiden musiikkitilaisuuksien paikkavarauksista.