Seurakunnan tapahtumat

Toiminnan osalta seuraamme viranomaisten ohjeistuksia kokoontumisrajoitusten suhteen. Ajantaisimmat tiedot löydät allaolevasta tapahtumalistauksesta.

Tapiolan kirkko on seurakuntalaisiaan varten. Katso alapuolelta tapahtumavinkit siitä, mitä kirkolla juuri nyt tapahtuu. Muista myös seurata kotiin jaettavan seurakuntalehden Kirkko ja kaupunginLinkki avautuu uudessa välilehdessä menoliitettä sekä Tapiolan seurakunnan Facebook-sivuaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tapiolan seurakunnassa on pajon erilaisia ryhmiä, jotka kokoavat yhteen seurakuntalaisia. Etsi itsellesi mieluisat ryhmät on koottu alasivuillemme teemoittain.

Bless. -iltojen logo, värielementtejä ja teksti BLESS.
BLESS. -illat on nuorten aikuisten yhteisö, joka kokoontuu Tapiolan kirkolla joka toinen sunnuntai.

Tapiolan seurakunnan matkat ja retket

Retki Vivamoon

Torstaina 14.12.2023 teemme retken joulunäytelmä Ihmeelliseen iloon Vivamon Raamattukylään Lohjalle.

Elävät tulet, lampaat, aasit ja pieni seimessä nukkuva vauva tuovat ensimmäisen joulun tapahtumat lähelle. Matkalla tavataan mm. Maria ja Joosef, paimenet kedolla ja itämaan tietäjät. Enkelit tanssivat ja ilmoittavat Vapahtajan syntymästä. Vivamon kaunis maisema Lohjanjärven rantamilla on kuin luotu joulukertomuksen näyttämöksi.

Retken ohjelma ja aikataulu to 14.12:
Klo 10.30 Lähtö bussilla hotelli Tapiola Gardenin edestä
Klo 11.30 Lounas. Syömme yhdessä lounaan Vivamossa. Lounaan jälkeen voi tehdä ostoksia Vivamon kirja- ja lahjatavarakaupassa ja kirpputorilla.
Klo 13–14 Musiikkinäytelmä Ihmeellinen ilo
Klo 14.30 Paluukyyti Tapiolaan. Olemme perillä hotelli Tapiola Gardenin edessä noin klo 15.30 mennessä.

Huom! Näytelmä esitetään ulkona (kesto 1 h), joten pukeuduthan todella lämpimästi ja säänmukaisesti. Yleisö siirtyy esityspaikalta toiselle näytelmän aikana tietä pitkin.

Esteettömyys: Näytelmä on pääosin esteetön, mutta esityksessä kävellään eri esityspaikkoihin. Apuvälineiden avulla liikkuville haastavaa voi olla lumi- tai loskakeli.

Retken hinta: 25 euroa, sisältää bussimatkat, lounaan ja esityksen. Laskutetaan retken jälkeen.

Sitovat ilmoittautumiset ja lisätietoja: 13.–29.11. välillä arkipäivisin klo 9-11 Malle Münterille puh. 040 755 6797. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä mahdollisesta erityisruokavaliosta. Peruutukset vain lääkärintodistuksella. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Retkellä ovat mukana Tapiolan seurakunnan työntekijät Malle Münter ja Laura Hytti sekä vapaaehtoinen Rea.

Lämpimästi tervetuloa mukaan kokemaan joulun sanoma!

***

Lapsiperheiden leireistä löydät tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Kouluikäisten leirit löydät tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Nuorten leirit löydät tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä