Leppävaaran seurakunnan varttuneen väen toiminta

Leppävaaran seurakunnassa on varttuneelle väelle suunnattuja kerhoja ja kohtaamispaikkoja yhteisen pöydän ääressä. Pidämme tärkeänä keskinäistä yhteyttä sekä läsnäoloa.

Tule rohkeasti mukaan!

Kyselyt ja yhteydenotot toimintaan liittyen: Pastori Jukka Raunu 040 524 3057.

Varttuneen väen kerhot

Tule vaihtamaan kuulumisia ja kahvittelemaan seurakunnan alueen muiden asukkaiden kanssa! Kerhoissa yhdessä oloa, hartaus ja kauden aikana pientä vaihtuvaa ohjelmaa. Pääpainona on toistemme kohtaaminen ja yhdessäolo. Tervetuloa uudet ja vanhat kävijät!

Kerhojen ohjaajana toimii Kimmo Vuorialho.

• ti klo 13.00–14.30 Karakappeli, Karakalliontie 12.
  • pe klo 13.00–14.30 Leppävaaran elä ja asu -seniorikeskus, Säterinkatu 3.

Kevät 2024: 9.1.-8.5.

Varttuneen väen avoin kahvila

Avoimessa kahvilassa on mahdollisuus nimensä mukaisesti kahvitella ja viettää hetki muiden kanssa. Keskustelua ajankohtaisista asioista yhdessä muiden kanssa ja pieni hartaus. Avoimessa kahvilassa ei ole aina työntekijää paikalla.

• Parillisten viikkojen maanantaipäivät klo 13–14 Leppävaaran kirkon seurakuntasali, Veräjäkallionkatu 2. ​​

Kevät 2024: 8.1.-29.4.

Ikäihminen, koetko itsesi yksinäiseksi tai turvattomaksi?

Älä jää yksin yksinäisyyden tai murheiden kanssa, vaan jätä meille yhteydenottopyyntö täältä. Mietitään yhdessä, miten voisimme rikastuttaa elämääsi.

Näitä sivuja päivittää Jukka Raunu

Varttunut väki, seis yksinäisyydelle, keskustelu
Varttuneen väen toiminnassa ja tapahtumissa saa mahdollisuuden keskusteluun.

Kappalainen
Leppävaaran seurakunta
Veräjäkallionkatu 2
02650 Espoo