Tukea tarjolla nuorille

Aina elämä ei mene putkeen. Tulee suruja, eroja, mokia ja riitoja. Haluamme olla sinun ja läheistesi tukena isoissa ja pienissä elämän pulmissa. Toimimme mielellämme sekä nuorten että heidän läheistensä kanssa.

Voimme neuvoa ja auttaa esimerkiksi päihde- ja ihmissuhdeasioissa, perheeseen ja aikuistumiseen liittyvissä kriiseissä, koulunkäynnin ja vapaa-ajan pulmissa sekä hengellisissä kysymyksissä. Meillä ei ole tarjota patenttiratkaisuja, mutta yhdessä sinun ja läheistesi kanssa olemme valmiita etsimään uusia uria.

Voimme tavata henkilökohtaisesti tai laajemmalla porukalla ja kulkea rinnalla niin kauan kuin tarve vaatii. Voimme myös vaikka perustaa määräaikaisia pienryhmiä jonkin aiheen ympärille. Teemme yhteistyötä muiden kasvatustyötä tekevien tahojen kanssa.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Walk in -terapia – kertaluonteinen keskusteluapu

Walk in -terapia, kynnyksetön yhden tapaamisen terapia, pyrkii helpottamaan 16–29-vuotiaiden oloa ratkaisukeskeisen terapian menetelmin. Lue lisää

Sekasin-chat

Sekasin-chat on valtakunnallinen keskustelualusta 12–29-vuotiaille. Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9–24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin klo 15–24. Sekasin-chatin sivuilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ei ole niin suurta ja vaikeaa asiaa, ettemmekö sitä voisi lähteä yhdessä ratkomaan.

Nuorille on tarjolla apua ja tukea.

Laaksolahden kappeli Tuomiokirkkoseurakunta Viherlaakson kappeli
Kirkkokatu 10
02770 Espoo

Vastuualue: Laaksolahden ja Viherlaakson kappelit, erityisnuorisotyö

Leppävaaran seurakunta
Veräjäkallionkatu 2
02650 Espoo

Vastuualue: Espoon Saapas, kehitysvammaiset nuoret, autisminkirjon nuoret, saavutettavuuskordinaattori

Erityisnuorisotyönohjaaja, virkavapaalla 31.1.2025 asti
Olarin seurakunta
Rälssitilankuja 1
02200 Espoo
nuorisodiakoni
Espoonlahden seurakunta
Soukantie 13
02360 Espoo

Virkavapaalla maaliskuun 2024 loppuun.

Tapiolan seurakunta
Kirkkopolku 6