Avoin perhetoiminta

Seurakunnan avoin perhetoiminta kutsuu yhteen pienten lasten perheitä: vanhempia, isovanhempia, kummeja ja hoitajia. Luvassa yhteistä touhua, askartelua, laulua, leikkiä, keskusteluja vanhemmuudesta ja yhteistä hiljentymistä. Kerho tukee lasten kristillistä kasvatusta ja antaa heille mahdollisuuden harjoitella yhdessäolon taitoja pienessä ryhmässä vanhempien lähellä. Avoimeen toimintaan ei ilmoittauduta.

Open family clubs invite all family members and friends to get together to play, sing and do crafts. We discuss about the things that are on our minds and offer the chance to meet other families. This open family club supports Christian education and gives the children a good chance to learn new skills with others while still being with parents. Open family club does not require signing up. You´re welcome to pop by and see!

Laajalahden perhekerho

perjantaisin klo 9.30-11.30 Laajalahden kerhotilassa (Kirvuntie 18c). Mukana Kaisa ja Annukka.

Kevätkausi 19.1.-17.5.2024, (ei kerhoa 23.2., 29.3., 10.5.)

Leikkiä, laulua ja pieni tarjoilu, hartaus klo 10.

On Fridays welcome to Kirvuntie 18 C to play and sing with Kaisa and! Small breakfast available.

Tapiolan kirkon Perhekerho

Kevätkauden ensimmäinen Perhekerho ma 15.1. klo 9.30-11.30 Tapiolan kirkolla (Kirkkopolku 6). Yhdessäoloa, leikki- ja juttuseuraa lapsille ja aikuisille. Perhekerho aloitetaan klo 9.30 yhteisellä Pisarapiirillä, jossa lauletaan, leikitään, soitetaan ja hiljennytään. Tarjolla puuro ja kahvia Kahvila Valossa. Mukana Miia ja Eevi.

On Mondays families come together to play and chat. A small gathering starts at 9.30. Breakfast porridge available.

Tapiolan kirkon Perhekahvila

Tiistaisin klo 9.30-11.30 Tapiolan kirkolla. Kevätkauden ensimmäinen kerta 16.1.
Tule koko ajaksi tai piipahda oman aikataulun mukaan. Vapaamuotoista yhdessäoloa, leikki- ja juttuseuraa lapsille ja aikuisille.

On Tuesdays families come together to play and chat. You can join for the whole time or just come visit for a while.

Perhekahvila Niittykummun Perhekeskuksessa

Tiistaisin klo 9.30-11.30 Niittykummun Perhekeskuksessa, Niittyportti 4. Toisen kerroksen aulatila. Kevätkauden ensimmäinen kerta 16.1. Perhekahvila toteutetaan yhdessä Olarin seurakunnan kanssa.

Iltaperhekerho

Vaihtuvia mukavia puuhia, päivällinen tarjolla klo 16.30-17.00. Vapaaehtoinen maksu. Iltaperhekerho kokoontuu Tapiolan kirkolla.

Come to meet other families in the evening, have dinner, play and sing together with us! Dinner at 16.30-17, voluntary payment.

ke 28.2. klo 16.30-18.30 Talvista leikkiä, laulua ja yhdessäoloa. Päivälliseksi kasvissosekeittoa.

ke 3.4. klo 16.30-18.30 Juhlimme pääsiäistä! Päivälliseksi pinaattilettuja.

ke 24.4. klo 16.30-18.30 Keväistä leikkiä, laulua ja yhdessäoloa. Päivälliseksi hodareita.

Iltaperhekerhossa mukana varhaiskasvatuksen väkeä.

Tervetuloa!

Tapiolan kirkko: Kirkkopolku 6.

Kaksi nallea ja ukulele

Lastenohjaaja

Päiväkerho, perhekerho, tapahtumat

Perhetyöntekijä