Lähetyspiiri

Lähetyspiiri käynnistyy Matinkappelilla 7.9..23, Liisankuja 3. Ryhmä kokoontuu torstaisin klo 15-16.00. Tervetuloa mukaan! Lisätietoja Tytti Kohonen p. 050 365 3779. tytti.kohonen@evl.fi.

Colourful Espoo -logo tällä tekstillä ja värikäs pallo.

Toivoa naisille -rukousryhmä

Toivoa naisille -rukousryhmä kokoontuu keskiviikkoisin Matinkappelilla klo 13.30-15.00. Lisätietoja Maria Virtanen p. 050 438 0238

Monikulttuurinen työ / Multicultural work

Tule mukaan yhteiseen työhömme kohtamaan uusia ihmisiä! Come and join us to meet newfriends!

Colourful Espoo
Colourful Espoo on Espoon seurakuntien monikulttuurista yhdessäoloa yhteistyössä muiden seurakuntien, järjestöjen ja vapaaehtoisten kanssa.

Kutsumme yhteen erikielisiä ja –taustaisia ihmisiä tutustumaan toisiinsa, viettämään aikaa ja rukoilemaan yhdessä. Järjestämme tapahtumia, retkiä, leirejä ja muuta kivaa.

Espoo International Lutheran Worship Matinmessu kuukauden ensimmäinen sunnuntai klo 17, Matinkappeli, Liisankuja 3, Matinkylä. Matinmessu on kaksikielinen (suomi-englanti), rento ja kodikas monikulttuurinen messu, jossa on paljon rukousta ja lauletaan Colourful Espoo Bandin säestyksellä. Lapsille messukerho. Tule mukaan kivaan messuporukkaan, kaikenlaisia tehtäviä tarjolla! Lisätietoja: pastori Oili Karinen, puh. 050 338 7013, oili.karinen'at'evl.fi . / Espoo International Lutheran Worship Matinmessu on the first Sunday of the month at 5 pm in Matinkappeli Chapel, Liisankuja 3, Matinkylä. The service is a bilingual (Finnish-English), relaxed and cosy multicultural mass with lots of prayer and worship led by the Colourful Espoo Band. Programme for children. Join us and volunteer for different tasks! For more info, contact Oili Karinen tel. 050-338 7013 oili.karinen'at'evl.fi

Lähetystyö
Lähetystyö on seurakuntien, lähetysjärjestöjen ja paikallisten kirkkojen yhteistyötä kristinuskon pelastussanoman levittämiseksi ja lähimmäisten auttamiseksi monin eri tavoin. Lähetämme kirkkojen palvelukseen mm. opettajia, raamatunkääntäjiä, radiotoimittajia ja pappeja. He toimivat asiantuntijoina ja paikallisten työntekijöiden tukena.

Olarin seurakunta tukee lähetystyötä Suomen kirkon lähetysjärjestöjen kautta eri puolilla maailmaa.

Lähetyspiiri Matinkappelilla torstaisin klo 15-16.00. Alk. 7.9.2023.

Lähetyspiiri kokoontuu viikoittain Matinkappelilla, Liisankuja 3, torstaisin klo 15-16.00. Ryhmää ohjaa Raisa Saloheimo p. 050 4929 782. Lisätietoja myös Tytiltä tytti.kohonen@evl.fi p. 050 365 3779.

Ilosanomat
Ilosanomat-uutiskirjeen tilaajat saavat lähettien kirjeitä omaan sähköpostiinsa sekä muutakin diakonian ja kansainvälisen tiimin tiedotteita. Liity lähettämällä sähköposti tytti.kohonen@evl.fi

Ystävyysseurakuntatyö
Olarin seurakunnalla on kaksi ystävyysseurakuntaa, Albertin seurakunta Unkarissa, Budapestin eteläpuolella Albertirsan kaupungissa. Pyhän Markuksen seurakuntaa Lasnamäellä Tallinnassa ei ole vielä perustettu, mutta pidämme tiivistä yhteyttä veljeskansaamme ja monenlaista on suunnitteilla. Pyydämme seurakuntalaisia rukoilemaan ystäviemme puolesta Virossa ja Unkarissa.

Instagram ja Facebook: EELK Lasnamäe

Instagram: diakoniaa_olarissa Kansainvälisen työn ja diakonian tiimin toimintaa, käy seuraamassa.

Instagram ja Facebook: Käy tykkäämässä Espoo International Lutheran Church, saat ajantasaista tietoa seurakuntien kansainvälisen työn toiminnasta Espoossa.

International Lutheran Worship Matinmessu

Matinkappelilla, Liisankuja 3, kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina klo 17.

Matinmessu on kaksikielinen (suomi-englanti), rento ja kodikas messu, jossa on paljon rukousta ja lauletaan Colourful Espoo Bändin säestyksellä.

Lapsille messukerho. Messukahvit.

Toteuttamaan tarvitaan paljon vapaaehtoisia. Tehtäviä löytyy laulajille, soittajille, tekstinlukijoille, esirukoilijoille, emännille ja isännille. Lapsille on messukerho.

Come and join us for a Finnish-English worship service in Matinkappeli every first Sunday of the month at 5 pm. Kids club for children. Coffee, tea and snacks are served after the mass.

Lisätietoja / More info and volunteer opportunities:

Oili Karinen, pastor of multicultural work, 050 338 7013, oili.karinen@evl.fi

Seurakuntapastori
Kansainvälisen työn sihteeri
02200 Espoo

Lähetys ja kansainvälinen työ Kansainvälisen työn ja diakonian lähiesihenkilö

Diakoni
Diakoni
Kappalainen
02200 Espoo
Some- ja verkkotoimittaja/ Social media manager
Espoon seurakuntayhtymä
Viestintäpalvelut
Kirkkokatu 1
02770 Espoo

1.9.2023 - 31.08.2024 työskentelen Espoon seurakuntien some- ja verkkotoimituksessa.