Perhe kirkossa

Oletko koskaan leikkinyt kirkossa? Siellä saa leikkiä ja laulaa. Perhemessuissa koko perhe voi tulla Jumalan eteen.

Olarin seurakunnassa järjestetään perhemessuja ja -kirkkoja kirkossa ja kappeleilla muutamia kertoja vuodessa.

Perhemessu tai -kirkko on suunniteltu lapset huomioon ottaen. Se on tavallista messua lyhyempi ja kirkossa on leluja lapsia varten. Perhemessussa jokainen voi siis ikään katsomatta tulla Jumalan eteen, Jumalan kämmenelle.

Perhemessut ja kirkkohetket

Seurakuntamme yuotube sivulta löydät tallennetut messut ja hartaushetket myös lapsille ja perheille.

youtube olarin seurakunta

Kirjepyhäkoulu
Omaa kirjepostia lapselle

Kirjepyhäkoululainen saa muutaman kerran kaudessa kotiin kirjeen, josta löytyy Raamatunkertomus, värityskuva ja askarteluideoita.
Ensimmäisen kirjeen mukana lapsi saa pyhäkoulutaulun.

Ilmoitathan vanhemman nimen, lapsen nimen ja osoitteen: heli.koski@evl.fi

Pyhäkoulu

Lasten oma kirkkohetki

Matinkappelilla messun (tai hartaushetken) yhteydessä sunnuntaisin klo 12.

Lapset voivat viettää omaa kirkkohetkeä leikkien, laulaen, rukoillen ja askarrellen messun aikana ja osallistua ehtoolliselle omien aikuistensa kanssa. Joka neljäs viikko vietetään rukoushetkeä.
Lämpimästi tervetuloa omien lasten, lastenlasten, kummilasten tai muiden läheisten lasten kanssa!

Lisätietoja: heli.koski@evl.fi , 050 472 3701