Kirkkokuoro ryhmäkuvassa Karakappelissa. Kuorolaisilla mustat esiintymisvaatteet ja kaulassa turkoosit huivit.

Leppävaaran seurakunnan kirkkokuoro

Aika: Torstaisin klo 10–12
Paikka: Leppävaaran kirkko (Veräjäkallionkatu 2)

Vireä ja aktiivinen Leppävaaran seurakunnan kirkkokuoro avustaa säännöllisesti messuissa ja esiintyy myös seurakunnan muissa tilaisuuksissa. Kuorossa laulaa tällä hetkellä noin 35 laulajaa tasaisesti kaikissa äänissä. Rohkeasti siis uudet laulajat, niin mies- kuin naisäänet mukaan. Yksin ei tässä kuorossa tarvitse stemmaansa laulaa. Ja huomaa aamupäivään osuva harjoitusaika. Torstaiaamu lähtee mukavasti liikkeelle laulamalla!

Kevätkausi 2024 alkaa to 11.1.

Kysy lisää: Kanttori Kullervo Latvanen, 040 571 5568, kullervo.latvanen(at)evl.fi

Kanttori
Leppävaaran seurakunta
Veräjäkallionkatu 2
02650 Espoo

Vastuualue: Leppävaaran Kirkon Kamarikuoro, Kirkkokuoro, lauluyhtye Moodi, vaskiyhtye Pilgrim Brass.