Aikuisten toiminta Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa

Kirkon toiminta on kaikkia varten. Espoon tuomiokirkkoseurakunta tarjoaa toimintaa ja kohtaamista kaiken ikäisille.

Aikuisille on tarjolla esim. luentosarjoja, esitelmiä, keskusteluiltoja, rukous- ja raamattupiirejä, lähetyksen piirejä, leirejä, ystävyysseurakuntatoimintaa, liikunta- ja kieliryhmiä. Miehille, naisille, äideille ja ikäihmisille on omia ryhmiä, leirejä ja tapahtumia. Lähes jokaisella kappelilla on oma verkkosivunsa aikuisten toiminnalle. Alta löydät linkit näille sivuille. Tutustu myös monipuoliseen konserttitarjontaamme ja kuoroharrastukseen musiikkisivuillammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Meillä voit myös tulla mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan Pysäkki-messuaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tervetuloa mukaan tutustumaan uusiin ihmisiin!

Haluaisimme myös kuulla, mitä toimintaa meiltä puuttuu ja mitä kaipaisit lisää. Ota ihmeessä yhteyttä vaikka kappeleiden kappalaisiin tai muihin seurakuntamme työntekijöihin!

Tapahtumatiedot: https://www.espoonseurakunnat.fi/tapahtumat
Espoon tuomiokirkko on avoinna hetkittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta seuraavasti:
1.9.-31.5.ti-pe 10-17, la-su 10-18, ma suljettu.
1.6.-31.8. ma-su 10-18.

Toisinaan aikuisten keskinäinen juttelu on parasta ajanvietettä ja antaa eniten osallistujille.

Hallintokappalainen
Tuomiokirkkoseurakunta
02770 Espoo

Vastuualue: yhteinen työ, viestinnän asiantuntijoiden esimies

Kappalainen
Auroran kappeli Laaksolahden kappeli Viherlaakson kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Heiniemenpolku 1
02940 Espoo

Vastuualue: Auroran, Laaksolahden ja Viherlaakson kappelit, esimies

Seurakuntapastori
Kalajärven kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
02770 Espoo

Vastuualue: Kalajärven kappeli. Pohjois-Espoon alueen esihenkilö.

Seurakuntapastori
Suvelan kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Kirstintie 24
02760 Espoo

Vastuualue: Suvelan kappeli, lapsityö, hiljaisuuden retriitit, päiväkodit. Espoon keskuksen alueen esimies.

Kappalainen
Tuomiokirkkoseurakunta Kauklahden kappeli
02770 Espoo

Vastuualue: Kauklahden kappeli; vapaaehtoistyön vastaava. Alueen esimies.