jumalanpalvelus

Jumalanpalvelukset Leppävaarassa

Leppävaaran seurakunnassa järjestetään messuja – eli ehtoollisjumalanpalveluksia – Leppävaaran kirkossa sekä Karakappelissa. Niissä saamme palvella ja olla Jumalan palveltavina.

Jumalanpalveluselämämme on monipuolista. Haluamme, että messuihin ja rukoushetkiin on hyvä tulla ja turvallista olla.

Tarkemmat tiedot messuista ja jumalanpalveluksista löydät täältä: Jumalanpalveluselämä Leppävaaran seurakunnassa

Voit tutustua kirkon ja Karakappelin erilaisiin messuihin tarkemmin myös tämän sivun valikosta.

Miten onnistuimme? Miltä messussa tuntui? Mitä voisimme kehittää?

Messupalautetta Leppävaaran seurakunnan messuista voi antaa palautelomakkeella tästä. Kiitos palautteestasi!

Kuvassa kirkon lastenpaikan neljä nallea, joilla liturgiset vaatteet päällä.

Säännölliset messut Leppävaarassa

Messu
Joka sunnuntai klo 11 Leppävaaran kirkossa.

Karakappelin messu
Tammikuusta 2024 alkaen kuukauden toinen su klo 15. Messun aikana messukerho lapsille.

Espoo International Lutheran Worship

Kaksikielinen (englanti-suomi) messu kuukauden neljäs sunnuntai klo 15 Karakappelissa (tammikuusta 2024 alkaen)

Communion service in Finnish and English every 4th Sunday of a month at 3pm at Karakappeli. Pyhäkoulu/ Sunday school messun aikana.

Arki-illan messu

torstaisin klo 17 Leppävaaran kirkossa noin 20 minuutin mittainen lyhyt messu Sanan, rukouksen ja ehtoollisen merkeissä.

Taaperokirkko
Joka kuukauden ensimmäinen perjantai klo 10 Leppävaaran kirkon B-siivessä. Taaperokirkko on pienten oma kirkkohetki, jossa saa leikkiä, laulaa ja puuhastella.

Venäjänkielinen iltakirkko
tiistaisin klo 19.30 seurakuntakoti Uutussa.

Hiljainen rukousaamu
Joka kuukauden 1. pe klo 8.30 KilonRistissä.
 (tauolla toistaiseksi kiinteistön remontin vuoksi)