Kuvassa läjä kenkiä sikin sokin.
Perhe-elämän todellisuus: tapahtuu kaikenlaista ja välillä asiat ja tavarat ovat sikin sokin.

Pöhinää perheessä - retket, leirit ja tapahtumat Espoon seurakunnissa

Perhe-elämä on ihanaa, mutta ei suinkaan ongelmatonta. On kiirettä, päällekkäin meneviä harrastuksia ja työvelvoitteita, haasteita työssä ja koulussa ja niistä koituvia ristiriitoja, jotka heijastuvat perheeseen. Aina yhdessä olo ei ole ongelmatonta, ja lopulta voi käydä niin, että kielteiset tunteet ja toimintatavat saavat vallan.

Espoon seurakunnat tarjoavat perheille monenlaisia tapahtumia, leirejä ja retkiä, joissa perhe voi touhuta yhdessä ja vahvistaa näin keskinäisiä siteitään. On perheleirejä, liikunnallisia sekä isovanhemmat-lapsenlapset -leirejä, tukea uuteen elämänvaiheeseen, kun parista tulee perhe ensimmäisen lapsen syntyessä, myönteistä kasvatusotetta ja murrosikäisen ymmärtämistä tukevia kursseja, yksinhuoltajien iltoja ja retkiä ja monenlaista muuta.

Seuraa sivujamme ja seurakuntien sosiaalista mediaa, joissa jaamme tietoa tulevista tapahtumista. Alla olevasta Espoon seurakuntien perhetyön tapahtumat, kurssit ja leirit -listasta löydät lähimmät tapahtumat.

Elämä perheessä ei aina suju selkeiden suunnitelmien mukaan.

Ilmoittautuminen on uudistunut ja vaatii rekisteröitymisen

Kun haluat ilmoittautua jollekin leirille tai muuhun ilmoittutumista vaativaan tapahtumaan, toimi näin:

• klikkaa >ILMOITTAUTUMISLOMAKE< -linkkiä
  • Valitse aukeavalta sivulta kohta Ei vielä tiliä? Rekisteröidy tästä >>

Rekisteröityminen vaatii sähköisen tunnistautumisen esim. verkkopankkitunnuksilla. Luo järjestelmään omat tunnukset tulevia ilmoittautumisia varten tai ilmoittaudu Suomi.fi-tunnuksilla.