Kauklahden kappelin kyläkirkot

HUOMIO! Tilaisuudet pidetään Kauklahden kappelin alakerrassa. Kulje sinne junaradan puolelta. Pysäköintiin kannattaa käyttää kappelin ja junaradan välissä olevaa junaparkkia.

Vesivahingon korjaus voi kestää pitkään, ja kappelirakennuksen suojaus sekä korjaustyöt voivat aiheuttaa hankaluutta toiminnalle. Seuraa verkko- ja lehti-ilmoitteluamme sekä sähköisiä mainosnäyttöjämme. Pahoittelemme tilanteesta koituvaa vaivaa!

Kauklahden kappelissa pidetään messua noin kahdesti kuussa. Kutsumme messua kyläkirkoksi, koska Kauklahti on yhteisöllinen kylä ja kirkko sijaitsee sen keskellä.

Meille on helppoa tulla messuun ja muihinkin tapahtumiin. Ihmiset tuntevat toisensa, ja vaikka tulisit uutena mukaan, melko varmasti kirkosta löydät vanhan tutun tai naapurin. Messun aikana voivat  lapset lukea tai piirrellä lasten alttarin äärellä. Pyhäkoulu toimii myös messun aikana. Pyhäkouluun lähdetään messun alussa opettajan johdolla.

Kappeliin on esteetön kulku.

Katso ajankohtaiset kyläkirkkoajat alla olevasta listauksesta.

Sydämellisesti tervetuloa!

Espoon tuomiokirkkoseurakunta, Kauklahden kappeli, messut, kyläkirkko, alttaritekstiilit.
Kappelin alttaritekstiilit sisältävät luonnonläheisiä aiheita.

perunoita kattilassa

Kappelilounaat

Kappelilounaat on valitettavasti peruttu syksyllä ja talvella 2023-2024, koska kappelin yläkerta on remontissa.

Olemme pahoillamme tilanteen aiheuttamasta haitasta! Katso muiden kappeleiden kappelilounasjat täältä ja osallistu niihin!