Papin Puhelin

Kaipaatko ihmistä, jonka kanssa voisit käydä läpi elämäsi vaikeita asioita?

Espoon seurakuntien päivystävän papin tavoitat joka päivä eli ma-su klo 9–19 numerosta 09 8050 2602.

Keskustelut ovat luottamuksellisia ja niissä voidaan käsitellä erilaisia esiin tulevia asioita. Keskustelun yhteydessä on mahdollista myös ripittäytyä.

Diakonian ajanvaraus Olarissa

Diakonian ajanvaraus:

Puhelimitse tiistaisin klo 10–12, p. 050 4329 368. Sähköpostitse osoitteeseen olarin.diakonia(ÄT)evl.fi

Diakonian sähköinen ajanvaraus

Voit varata puhelinajan diakoniatyöntekijälle helposti myös verkossa.

Diakonian sähköinen ajanvaraus - varaa aika! Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Diakonialounas keväällä 2024, community lunch in Spring 2024.

​​​​Tiistaisin / Tuesdays, 12.00 Matinkappeli, Matinkappeli Chapel (Liisankuja 3) 7.5. saakka.

Hinta/Fee 4€. Ota mukaan tasaraha tai korttimaksu, Please use the exact amount or pay using the bank card. Lipunmyynti 11.45-12.30.

Diakonialounaan maukasta ruokaa voi ostaa jokainen, jolla on taloudellisia vaikeuksia tai muita haasteita elämässään. Community lunches with a delicious food is offered to everyone who have financial troubles or who has other challenges in life.

Diakonialounaan hinnasta on mahdollista saada vapautus paikalla olevalta työntekijältä. You can ask a voucher if you are having financial difficulties.

Huom! Ei diakonialounasta Hiljaisella Viikolla 26.3.

Kaikille avoin seurakuntalounas keväällä 2024, community lunch in Spring 2024.

Torstaisin / Thursdays, 12.00 Olarin kirkko, Olari Church (Rälssitilankuja 1) 2.5. saakka.

Seurakuntalounaan hinnasta on mahdollista saada vapautus paikalla olevalta työntekijältä. You can ask a voucher if you are having financial difficulties.

Huom! Ei seurakuntalounasta Hiljaisella Viikolla 28.3.

Ryhmät, kerhot ja muut tukipalvelut

Espoon seurakuntien kaikki tukipalvelut, kuten perheneuvonnan, sairaalasielunhoidon ja opiskelijoiden tukipalvelut löydät Apua ja tukea -valikon alta.

Diakoni, diakonian vapaaehtoistyö
Vs diakonian viranhaltija 31.8.2024 saakka