Aurinko paistaa illan säteillään aivan tuomiokirkon harjan korkeimpiin kohtiin. Taivaan sini tummenee.
Suvisunnuntain iltamusiikki -konserttisarja klo 19 Espoon tuomiokirkossa, Kirkkopuisto 5, Espoo.

Musiikkielämä Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa

Espoon tuomiokirkossa ja kappeleilla on erittäin vilkas musiikkielämä.  Lähes viikoittain on yksi tai useampia konsertteja, joista moniin on vapaa pääsy. Joulun alla ja kesällä konserttielämä on vilkkaimmillaan.

Kesäsunnuntaisin tuomiokirkossa on Suvisunnuntain iltamusiikki -konsertteja. Laaksolahden kappelissa on talvisaikaan tarjolla kevyemmän musiikin keskusteleva musiikkisarja Laulu & laulun tarina. Suvelan ja Kauklahden kappelit tarjoavat omia konserttejaan, ja musiikkitilaisuuksia on muissakin kappeleissa.

Tältä sivulta alla olevasta tapahtumalistauksesta löydät seurakuntamme kaikki konsertit ja musiikkitapahtumat. Klikkaamalla kuvaketta saat esille lisää tietoa tilaisuudesta.

Muista myös kuorot, joita on kaiken ikäisille pikkulapsista alkaen. Monet kuorot ottavat uusia jäseniä myös kesken kauden, katso lisää täältä: KuorotLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa nauttimaan musiikin upeasta maailmasta!

Mahdolliset koronarajoitukset löydät tästä linkistä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Tapahtumatiedot: https://www.espoonseurakunnat.fi/tapahtumat
Espoon tuomiokirkko on avoinna hetkittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta seuraavasti:
1.9.-31.5.ti-pe 10-17, la-su 10-18, ma suljettu.
1.6.-31.8. ma-su 10-18.

Musiikkia Espoon tuomiokirkossa

SUVISUNNUNTAIN ILTAMUSIIKKI
koko kesän konserttisarja

Espoon tuomiokirkon Suvisunnuntain iltamusiikki tarjoaa laadukkaita konsertteja aina sunnuntai-iltaisin kello 19.00. Konsertit ovat korkeatasoisia ja musiikillisesti monipuolisia ja rikkaita. Konsertteihin on vapaa pääsy. Lue lisää Suvisunnuntain iltamusiikin omalta sivulta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

URKUYÖ & AARIA -konserttisarja

Kesän konsertit Espoon tuomiokirkossa joka torstai klo 21.00. Espoon tuomiokirkko, Kirkkopuisto 5, Espoo. Lähemmät tiedot ohjelmista, taiteilijoista ja lippujen hinnoista konserttisarjan omilta verkkosivuilta: urkuyofestival. fi Linkki avautuu uudessa välilehdessä

OSOITE:
Espoon tuomiokirkko
Kirkkopuisto 5
02770 Espoo

LAULU & LAULUN TARINA -konserttisarja

Konsertit torstaisin klo 18:30 – n. klo 20 Laaksolahden kappelilla.

Sarjan konsertit keväällä 2024:

• 8.2. Niilo Rantala: Tuhatmuotoisen elämän laulu
  • 7.3. Jaana Pöllänen: Valoksi elämäsi poluille. Mukana Ville Uusitalo.
  • 4.4. Miri Rantio: Uskomuksia. Säestys Mikael Bergholm.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan illan teemasta artistivieraittemme kanssa! Vapaa pääsy. Kahvitarjoilu klo 18.

OSOITE:
Laaksolahden kappeli
Ylänkötie 16, 02730 Espoo

espoonseurakunnat.fi/tapahtumat, facebook.com/lauluntarinaLinkki avautuu uudessa välilehdessä