Olarin seurakunnan Yhteisvastuu-lahjoitustavat:

TILISIIRTO:
FI82 4055 0010 4148 41
viite: 308414

Vuonna 2024 Yhteisvastuu auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Kotimaassa tuotot ohjataan HelsinkiMission ja Suomen evankelis-luterilaisten seurakuntien kautta yksinäisille nuorille. Yksinäisyys on ahdistava, yksilöllinen kokemus ulkopuolisuudesta ja erillisyydestä. Tällä hetkellä yläkoulun ja toisen asteen opiskelijoista noin 14 % kokee yksinäisyyttä*.

Vuoden 2024 Yhteisvastuukeräyksen kampanja-aika alkaa sunnuntaina 4.2.2024. Valtakunnallinen Yhteisvastuukeräyksen avajaismessu televisioidaan Olarin kirkosta klo 10.

Apu menee perille.

HelsinkiMissioLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Noin 20 % tuotoista suunnataan vuosittain valittavaan, vaihtuvaan kohteeseen Suomessa. Vuoden 2024 kumppanina toimii HelsinkiMissio.

Suomen ev.lut. seurakunnatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Noin 20 % keräystuotosta jää keräävälle seurakunnalle monipuoliseen avustus- ja auttamistoimintaan.

Kirkon UlkomaanapuLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Noin 60 % keräystuotosta ohjataan Kirkon Ulkomaanavun katastrofiavun kautta kansainväliseen apuun.

*Tämä perustuu School to Belong -yksinäisyyskyselyyn.

Lisätietoja osoitteesta www.helsinkimissio.fi/uutinen/school-to-belong-yksinaisyyskysely-2023/Linkki avautuu uudessa välilehdessäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteisvastuu.fi

Kirkkopalvelujen keräyslupa Manner-Suomessa RA/2020/639, voimassa toistaiseksi.
Ahvenanmaalla: Keräyslupa ÅLR/2023/7525, voimassa 1.1. – 31.12.2024.