Espoonlahden päiväkerhot

Espoonlahden päiväkerhot syksy 2024

Ilmoittautuminen ensi syksyn 2024 päiväkerhoihin on 1.-31.3. välisenä aikana. Ilmoittautumislinkki syksyn päiväkerhoon.

Espoonlahden seurakunnan päiväkerhot ovat maksuttomia. Mukaan saa hakea kuuluisi kirkkoon tai ei. Ryhmät täytetään ikäjärjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan. Espoonlahden seurakunnassa haet kerhopisteeseen (kirkko, Kaskikappeli, Soukan kappeli). Kerhot kokoontuvat 2-4 kertaa viikossa, 2-4 h kerrallaan. Tulevan syksyn uutuutena on myös 4-tuntisia päiväkerhoryhmiä, joista laajin on Kaskikappelin 4 tuntinen kerho 4 päivänä viikossa. Kerhoista voit tiedustella: leena.toiskallio@evl.fi tai p. 041 535 6190.

Kerhopisteet:

Espoonlahti: Espoonlahden kirkko, Kipparinkatu 8
Latokaski: Kaskikappeli, Kaskipiha 5
Soukka: Soukan kappeli, Soukankuja 3

Päiväkerhossa ohjaajina toimivat koulutetut, ammattitaitoiset lastenohjaajat. Kerhopäivän ohjelmaan sisältyy mm. vapaata ja ohjattua leikkiä, askartelua, lauluja ja satuja sekä ulkoilua. Kerhopäivän aikana syödään omat eväät.

Kerhon voi aloittaa syksyllä 2024 jos lapsi täyttää 2v viimeistään joulukuun lopussa.

Pehmoeläimet ovat kokoontuneet lasten alttarin eteen.
Kerhoalttarin edessä kokoontuu myös pehmoleluväkeä.

Vai tarvitsetko lyhytaikaista, tilapäistä lastenhoitoa? Välillä meillä on toiminnassa maksuton lapsiparkki. Katso täältä pyöriikö parkki tällä hetkellä.

kasvatuksen sihteeri
Espoonlahden seurakunta
Kipparinkatu 8
02320 Espoo
johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja
Espoonlahden seurakunta
Kipparinkatu 8
02320 Espoo
Päiväkerholaiset hiihtämässä lumisessa maastossa.
Päiväkerholaiset harjoittelevat hiihtämistä nalle-asuun pukeutuneen lastenohjaajan kanssa.