Espoonlahden seurakunnan kirpputori

Toivon Tori

Tule tekemään löytöjä Toivon Torille. Samalla tuet vammaisia lapsia ja nuoria sekä nimikkolähettejämme Virossa. Kiitollisina otamme vastaan vaate- ja tavaralahjoituksia. Kirpputorin tuotteita viedään myös Viron vähävaraisille.

Toivon Tori on avoinna keskiviikkoisin klo 1218 ja lauantaisin klo 11–15. Toivon Tori sijaitsee kerrostalon alakerrassa osoitteessa Soukankaari 8 B. Torstain tuotto menee Petroskoin lasten, nuorten ja vammaisten hyväksi sekä heidän omaishoitajiensa tukemiseen. Lauantain tuotto menee virolaisten nimikkolähettiemme Joel ja Signe Reinarun hyväksi.

Toivon Torin puuhajoukkoon tarvitaan reippaita ihmisiä. Pystytkö sitoutumaan määräajaksi erilaisiin kierrätyshenkisiin diakonisiin tehtäviin?
Ota yhteyttä: eveliina.roznovski(at)evl.fi tai 041 518 1244.

Toivon Torin Facebook-sivut löydät tästä linkistä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Piirretty nainen ja mies kirpputorilla
Kirppikseltä voit tehdä kivoja löytöjä!
Kuvassa Petroskoin vammaisia lapsia ja nuoria omaishoitajineen.
Terveisiä Petroskoista!

kansainvälisen työn sihteeri