Kuvassa perhekerholaisia.

Perhekahvilat ja vauvakerhot Leppävaarassa

Perhekahvilat keväällä 2024

Tervetuloa mukaan viikkotoimintaan.
Kevätkausi 9.1.–16.5.2024, kahvilat lomailevat viikolla 8 ja 13.

Karakappelin Perhekahvila
​​​​​
Ke klo 9–11.30 Karakappeli,
Karakalliontie 12

Uutun Perhekahvila
​​​​​
To klo 9–11.30 Uuttu,
Lintukulma 2

Kirkon Perhekahvila
​​​​​Pe klo 9–11.30 Leppävaaran kirkko,
Veräjäkallionkatu 2

Perhekahvilassa lapset ja aikuiset ovat yhdessä. Leikimme, askartelemme ja tarjoamme mukavaa yhdessäoloa lapsille ja heitä hoitaville aikuisille. Perhekahvilassa aloitus- ja lopetusajat eivät ole sitovia, niihin voi tulla lyhyemmäksikin aikaa, oman aikataulun mukaan. Tule tapaamaan muita alueen huoltajia ja aikuisia lapsineen vapaan yhdessäolon merkeissä. Hartaus ja laululeikkejä noin klo 10.

Iltaperhekahvila huom! alkaa ti 6.2.
Ti klo 16.30–18.30 Leppävaaran kirkko,
Veräjäkallionkatu 2.
kevätkausi 6.2.-16.4.2024, ei toimintaa viikoilla 8 ja 13

Iltaperhekahvilaan voi tulla yhdessä viettämään aikaa perheen kanssa vaikka työpäivän jälkeen. Tule pelailemaan, leikkimään ja vaikka vaan hengailemaan muiden aikuisten ja lasten kanssa. Vapaaehtoisten valmistamaa keittoa tarjoillaan noin klo 17-18 välillä. Lämpimästi tervetuloa mukaan myös kummit, mummit ja vaarit!

Vauvakerhot keväällä 2024

Kerhokausi 9.1.-16.5.2024, vauvakerho lomailee viikolla 8 ja 13.

• Ti klo 13–15 Leppävaaran kirkko,
    Veräjäkallionkatu 2​​​​​​

• ​​​​​To klo 13–15 Karakappeli
    Karakalliontie 12

Vauvakerho on tilaisuus tutustua muihin vanhempiin ja jakaa kokemuksia vauva-arjesta. Vauvakerhon vertaisryhmässä vanhemmuus vahvistuu keskustellen, kysellen ja ihmetellen. Vauvat saavat jakamattoman huomion yhteisessä tuokiossa, jossa lorutellaan, lauletaan, liikutaan ja hiljennytään. Myös isät ovat lämpimästi tervetulleita.

Näitä sivuja päivittävät Eira Salakka ja Hanni Raiskio