Kohtaamisia ja eläytymistä ikiaikaisiin kirjoituksiin

to 11.4. klo 18.00
Leijoja ja karitsa.

Espoonlahden kirkko

Onko elämässäsi käynyt niin , että kirjat pölyttyvät hyllyllä? Tulee ehkä kuunneltua lähinnä äänikirjoja. Monet sanovat, että Raamattu se vasta hyllyssä pölyyntyykin. Tässä illassa tomutamme porukalla ikiaikaisten kirjoitusten sivuja. Eläytyvässä raamattutyöskentelyssä kuljetaan mielissä, ajassa ja paikoissa kauas, mutta toisaalta voidaan kokea samankaltaisuutta, yhteyttä ja ihmeitä tässä ja nyt. Osallistua voi sen verran kuin hyvältä tuntuu eli voi vain istua, katsella ja kuunnella.

Illassa bibliodraamaa ohjaa Eveliina Roznovski. Musiikkia improvisoi sellisti Tapani Heikinheimo.  Tekstin historiaa ja kontekstia avaa meille raamatuntutkija ja pastori Niko Huttunen. Sukellamme Raamattuun tekstin aikalaisten silmin ja korvin.

Ilta päättyy teetarjoiluun, jossa on vapaaehtoinen maksu lähetystyölle.

Tilaisuuden yhteistyökumppanit:Step-opintokeskus ja Suomen bibliodraamayhdistys ry.

Tekstit kevään 2024 aikana:

18.1. Apt. 2.

29.2. Apt.4:32-5:11