Taidepaja vammaisten lasten ja nuorten perheille

la 27.4. klo 13.00 – la 27.4. klo 16.00

Suvelan kappeli

Lähde kokeilemaan koko perheelle tarkoitettua taidetyöskentelyä!

Taidepaja on tarkoitettu vammaisten lasten ja nuorten perheille (cp, mmc ja hydrokefalia). Myös sisarukset ovat tervetulleita mukaan. Huoltajan/avustajan tulee osallistua tapahtumaan.

Taidepajatyöskentelyä ohjaa kohtaamistaiteen ohjaaja Tiina Jokelainen.
Mukana myös seurakunnan lastenohjaaja Katri Kunnamo ja musiikkileikkikoulunopettaja Taija Karppinen.

Päivän ohjelma: yhteinen aloitus ja tutustumista * taidepajatyöskentely * välipala * taidepajatyöskentely * yhteinen päätöshetki

Hinta 5 € / hlö, max 10 € / perhe, maksu käteisellä paikan päällä. Hinta sisältää välipalan sekä taidetarvikkeet ja -materiaalit.

Taidepajan järjestävät Espoon tuomiokirkkoseurakunta ja Uudenmaan CP-yhdistys.

Ilmoittautuminen 12.4. mennessä: uudenmaancpyhdistys@outlook.com tai p. 040 1489 782. Ilmoita myös allergiat välipalaa varten.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Suvelan kappeli, Tuomiokirkkoseurakunta

Seurakuntapastori
Suvelan kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Kirstintie 24
02760 Espoo

Vastuualue: Suvelan kappeli, lapsityö, hiljaisuuden retriitit, päiväkodit. Espoon keskuksen alueen esimies.