Pienten oma kirkkohetki

su 28.4. klo 16.00
Kuvassa vauva, jolla on vaaleansininen paita, istuu selin kuvaajaan päin viltin päällä nurmikolla ja hänellä on ruskea, iso nalle vieressään kainalossa.

Espoon tuomiokirkko

Lämpimästi tervetuloa ”Pienten omaan kirkkohetkeen” Espoon tuomiokirkkoon kastepuun äärelle

Tilaisuus on suunniteltu pieniä seurakuntalaisiamme ajatellen. Lyhyt kirkkohetki sisältää laulua, leikkiä ja rukousta. Pienille on oma köllöttely- ja leikkipaikka. Myös kummit ja isovanhemmat sekä muut läheiset ovat lämpimästi tervetulleita. Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus jäädä seurustelemaan ja nauttimaan kirkkokahvit. Pienten omaan kirkkohetkeen kutsutaan erityisesti niitä lapsia, jotka on viimeisen puolen vuoden aikana kastettu.
Tilaisuudessa ovat mukana pastori Marja Malvaranta, johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja Aila Pihlajavesi sekä kanttori Petri Koivusalo

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Tuomiokirkko, Tuomiokirkkoseurakunta

Seurakuntapastori
Suvelan kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Kirstintie 24
02760 Espoo

Vastuualue: Suvelan kappeli, lapsityö, hiljaisuuden retriitit, päiväkodit. Espoon keskuksen alueen esimies.