Matinraitin kyläkarnevaali

ti 7.5. klo 15.00
Ihmisiä istumassa ja leikkimässä nurmikolla puistossa

Matinkylän Asukaspuisto, Matinraitti 12

Tervetuloa koko perheen tapahtumaan!

Tule mukaan kokemaan iloisen yhteisöllisyyden hetkiä Matinkylän asukaspuiston piha-alueella osoitteessa Matinraitti 12.

Matinraitin Kyläkarnevaalissa järjestetään monipuolista ja innostavaa ohjelmaa kaikenikäisille. Alueen yhdistykset yhdessä kaupungin toimijoiden kanssa ovat loihtineet päivän, joka on täynnä hauskaa ja opettavaista tekemistä.

Luvassa on vaikuttava kattaus aktiviteetteja, jotka tempaavat mukaansa niin pienet kuin suuretkin karnevaalivieraat. Astu sisään kirjaston Elämysauto Välkyn maailmaan, anna mielikuvituksen lentää pomppulinnassa tai laula sydämesi kyllyydestä karaokea. Lapset pääsevät nauttimaan ulkoilusta ja monipuolisista puuhailuista, kun taas satuhetket tarjoavat taianomaisia hetkiä kaikenikäisille unelmoijille.

Kyläkarnevaalissa on myös tilaa oppimiselle ja tiedon jakamiselle. Tutustu ruokakasvatustietouden saloihin, ota selvää kaupungin palveluista ja toiminnoista infopisteillä tai löydä uusia ystäviä kaverikoirien seurassa. Lisäksi tarjoamme tietoa ja tukea maahanmuuttajille, jotta jokainen voi tuntea olonsa tervetulleeksi ja osaksi yhteisöämme.

Matinraitin Kyläkarnevaali on päivä täynnä iloa, oppimista ja yhteisöllisyyttä. Tule mukaan luomaan unohtumattomia hetkiä perheesi ja ystäviesi kanssa – odotamme innolla tapaamistamme!

Liity mukaan juhlaan ja luo muistoja, jotka säilyvät sydämessä pitkään.

Nähdään Kyläkarnevaalissa!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille