Hiljaisuuden jooga

ke 8.5. klo 18.30
Nainen rukoilee

Tapiolan kirkko

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Hiljaisuuden joogan® ryhmä 8.5. alkaen Tapiolan kirkolla.

Hiljaisuuden jooga® alkaa jälleen keskiviikkona 8.5. klo 18.30-20.00 Tapiolan kirkolla Virta-tilassa. Ryhmä kokoontuu 4 kertaa ja viimeinen kerta 29.5. Hinta on 28 €. Ilmoittautuminen espoonseurakunnat.fi/tapahtumatLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Linkki avautuu 18.3. Kaikukortilla voi osallistua ilmaiseksi, jolloin ilmoitautuminen suoraan ohjaajalle: ullamaijakyrola@hotmail.com tai tekstarilla p. 050 3465 348. Lisätietoja saat ohjaajalta.

Hiljaisuuden jooga® on meditatiivinen kokonaisuus: kuin miniretriitti, jossa vetäydymme rukoukseen ja sisäiseen hiljaisuuteen. Harjoituksissa yhdistyvät lempeät, kehoa venyttävät joogaliikkeet, kehollinen rukous ja hiljentyminen raamatuntekstin, Taizé-laulujen tai virren sanojen kautta. Avaamme kehoa ja mieltä sielun yhteydelle, oman itsemme kuuntelemiselle ja Jumalan läsnäololle elämässämme.

Ilmoittautumislinkki Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tapiolan seurakunta