Helatorstain musiikkimessu ja kirkkokahvit

to 9.5. klo 11.00

Leppävaaran kirkko

Osallistu paikan päällä tai verkossa
Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tapahtuma toistetaan ulkoisessa palvelussa

Nyt hän astuu taivaisiin, halleluja!

Terve, juhla Kristuksen, halleluja!

Helatorstain musiikkimessun alkuvirsi 106  kutsuu riemuitsemaan voiton päivästä, Kristuksen taivaaseenastumisesta. Messun päämusiikki, Felix Mendelssohn Bartholdyn (1809-1847) teos Hör mein Bitten - Kuule rukoukseni, muistuttaa  taivaallisesta huolenpidosta. "Korotettu Herramme, aina olet luonamme, Isän kanssa hallitset, puolestamme rukoilet." (virsi 106:4). Messu suoratoistetaan seurakunnan Youtube-kanavalla osoitteessa  https://www.youtube.com/@LeppavaaranSeurakunta

Leppävaaran Kirkon Kamarikuoroa johtaa Kullervo Latvanen, Tiia Maria Saari, sopraano, Pauliina Hyry, urut.. Pappeina Juha-Pekka Rissanen ja Jukka Raunu.

Messu kestää noin tunnin.

Kirkon aulasta voi ottaa lapsille puuhapussukan messun ajaksi. Lastenpaikka on kirkkosalin ovelta katsottuna etuoikealla. Sieltä löytyy leluja, kirjoja ja värityskuvia.

Perhehuone Leppävaaran kirkon B-siivessä on avoinna sunnuntaisin klo 10-12.30 omatoimiseen leikkiin ja yhdessäoloon. Siellä voit viettää aikaa jo ennen messua. Messu kuuluu perhehuoneeseen keskusradion kautta. Voitte tulla messuun perheellenne sopivalla hetkellä.

Messun jälkeen on tarjolla kirkkokahvit ja mehut.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kanttori
Veräjäkallionkatu 2
02650 Espoo

Vastuualue: A-kanttori, musiikin työalavastuu ja konserttitoiminta

Kanttori
Veräjäkallionkatu 2
02650 Espoo

Vastuualue: Leppävaaran Kirkon Kamarikuoro, Kirkkokuoro, lauluyhtye Moodi, vaskiyhtye Pilgrim Brass.