Pyöräilysauna Hilassa

pe 10.5. klo 18.00 – pe 10.5. klo 21.00
pyöräilijä siluettina auringonlaskua vasten

Hila

Hilan leirikeskuksen saunat odottavat pyöräilijöitä jälleen!

Mikä olisi parempaa kuin ajaa leppoisasti mutkittelevia maanteitä pitkin kevätillassa, nauttia saunan lempeästä lämmöstä ja vilvoitella löylyjen välissä keväänviileässä meressä.

Hilan leirikeskuksen saunat odottavat pyöräilijöitä jälleen perjantaina 10.5.

Pyöräile paikalle yksin tai kokoa porukka. Aja perille kotioveltasi tai lyhennä matkaa julkisilla kulkuneuvoilla ja aloita matkasi Kivenlahden metroasemalta (25 km) tai Kirkkonummen asemalta (15km).

Saunat ovat lämpimänä klo 18-21 ja paikalle on tervetullut ihan jokainen, joka itsensä pyöräilijäksi kokee tai on kiinnostunut pyöräilystä.

Tapahtuma on osa pääkaupunkiseudun Pyöräilyviikkoa. Pyöräilyviikkoa vietetään 3.-12.5.

Katso pyöräilyviikon tapahtumat tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

• Nuorille Nuorille
  • Aikuisille Aikuisille

Espoon seurakunnat