Pieni pyhiinvaellus Pohjois-Espoossa

la 11.5. klo 11.00
Henkilö reppu selässä metsässä

Velskola

Hiljennytään luonnon ihmeiden keskellä.

Kaipaatko rauhoittumista luonnossa? Lähde mukaan pienelle pyhiinvaelukselle nauttimaan metsän rauhasta Velskolan maastoon. Osan matkasta kuljemme hiljaisuudessa, mutta tilaa on myös ajatusten jakamiselle muiden kanssa. Yhdessä kulkemisen lisäksi päivä sisältää hengellisiä elementtejä, kuten rukousta.

Tapahtuman ajallinen pituus on neljä tuntia, klo 11-15. Käveltävän matkan pituus on noin 6 km helppokulkuisessa maastossa. Puolen välin tienoilla pidämme tauon, jonka aikana voi nauttia omia eväitä. Seurakunta tarjoaa nokipannukahvit.

Lähtö ja paluu Velskolan leirikeskukselta.

Pyhiinvaelluksen ohjaavat eräopasopiskelija Ritva Naumanen ja diakoni Virpi Sutelainen. Tapahtuma ei ole esteetön.

Ilmoittautumiset 6.5. mennessä virpi.sutelainen@evl.fi tai 0407369315.

• Nuorille Nuorille

Kalajärven kappeli, Tuomiokirkkoseurakunta

Diakoniatyöntekijä
Kalajärven kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Ruskaniitty 3
02970 Espoo

Vastuualueet: mielenterveys-, kriminaali- ja naisten päihdetyö. Asiakastyö Kalajärven, Lahnuksen, Lakiston, Luukin, Niipperin, Perusmäen, Bodomin, Röylän ja Velskolan alueilla.