Kummipäivä Museo Leikissä

su 2.6. klo 13.00 – su 2.6. klo 16.00
oranssi tausta, kummipäivä -teksti

Museo Leikki

Tervetuloa kummit ja kummilapset mukavan yhteisen tekemisen pariin Museo Leikkiin Tapiolaan klo 13-16!

Kummipäivänä tapahtuu kaikkialla Espoossa!

Myös Tapiolan seurakunta tarjoaa kummeille ja kummilapsille mukavaa yhteistä tekemistä Museo Leikissä sunnuntaina 2.6. klo 13-16. Museo Leikki sijaitsee osoitteessa Ahertajantie 3, 02100 Espoo.

• Maksuton sisäänpääsy museo Leikkiin 200:lle ensimmäiselle!

• Kolme lapsille sopivaa museo-opastusta (Klo 13, 14 ja 15. Max. 15 osallistujaa/opastus). Ilmoittauduthan etukäteen opastuksiin sähköpostitse Miialle, miia.raninen@evl.fi. Kerro viestissäsi osallistujien määrä sekä toivomanne kellonaika. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Saatte vahvistusviestin onnistuneesta ilmoittautumisesta sähköpostiinne. Mikäli et pääsekään osallistumaan, pyydämme perumaan ilmoittautumisen mahdollisimman pian.

• Non-stop -työpajat klo 14-16. Max. 30 osallistujaa samaan aikaan. Lisätietoa pajoista: Neppisauto-työpaja - Museo Leikki sekä Hyrrä-työpaja - Museo Leikki Paikat täytetään saapumisjärjestyksessä.

Katso myös mitä muuta Espoossa tapahtuu Kummipäivän tiimoilta: Kummipäivä - Kirkko Espoossa (espoonseurakunnat.fi)

Lisätietoja voit kysellä Miialta tai Pyryltä.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Espoon seurakuntayhtymä, Tapiolan seurakunta

Seurakuntapastori
Tapiolan seurakunta