Suomalainen eroseminaari

to 5.9. klo 17.00

KilonRisti

Suomalainen eroseminaari on vertaisryhmä, jossa eron käsittely auttaa eroprosessissa ja antaa aikuiselle valmiuksia tukea lasta eron aiheuttamissa monenlaisissa tunteissa.

Leppävaaran seurakunta ja tuomiokirkkoseurakunta järjestävät yhdessä eroseminaarin syys-marraskuussa 2024.
Seminaari kokoontuu torstaisin klo 17-20 KilonRistissä, Vanharaide 1. Kokoontumispäivät ovat 5.9. / 12.9. / 19.9. / 26.9. / 3.10. / 10.10. / 17.10.. / 24.10. / 31.10. / 7.11. / 14.11.

SUOMALAINEN EROSEMINAARI on vertaisryhmä, jossa käsitellään seuraavia aiheita:

• Ero oppimisprosessina
  • Eroon vievä tie: minä parisuhteessa
  • Pettymyksen tuoma suuttumus ja viha sekä sen purkaminen
  • Eroon liittyvä suru
  • Itsetunto ja itsetuntemus
  • Jatkuva muutos parisuhteessa; kasvu ja identiteettikriisit
  • Avoimuus ja sen puute, uskottomuus
  • Yksinäisyys, yksin oleminen ja uudet parisuhteet, uusperhe
  • Rakkaus— oma tapani rakastaa. Tarvitsevuuteni määrä ja sen vaikutus parisuhteisiini.
  • Seksuaalisuus parisuhteessa ja eron jälkeen
  • Lapsen näkökulma ja vanhemmuus erossa

Seminaarin hinta on 70€ (mahdollisuus anoa maksuvapautusta tuloperustein). Illan aikana on iltapalatauko. Talo tarjoaa kahvia ja teetä sekä pienen iltapalan.

Tiedustelut ja haku ryhmään Eira Salakka, eira.salakka@evl.fi ja puhelin 050 3401260 tai Outi Wenell, outi.wenell@evl.fi ja puhelin 040 5474146

Sydämellisesti tervetuloa mukaan!
www.suomalaineneroseminaari.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Aikuisille Aikuisille

Leppävaaran seurakunta, Tuomiokirkkoseurakunta

Perhetoiminnanohjaaja
Leppävaaran seurakunta
Veräjäkallionkatu 2
02650 Espoo
Johtava perhetyönohjaaja
Tuomiokirkkoseurakunta
Kirkkokatu 10
02770 Espoo

Perhetyön työalavastuu ja johtaminen. Ratkaisukeskeinen lyhytterapia (perheet, parit, yksilöt). Parisuhdeneuvonta ja -ohjaus; Solmuja parisuhteessa -neuvoja, Parisuhteen Kuntokartoitus -kouluttaja, Parisuhteen palikat -kouluttaja. Vanhemmuuden neuvonta ja ohjaus. Gordonin ihmissuhdekurssit -menetelmäohjaaja. Sielunhoito. Tunnetaitojen ohjaus. Kehittäminen ja verkostoyhteistyö.