Yhteisvastuutapahtuma

su 28.4. klo 10.00 – su 28.4. klo 14.00

Auroran kappeli

Koko perheen tapahtuma.

Vuonna 2024 Yhteisvastuu keskittyy nuorten elämänhallinnan ja mahdollisuuksien parantamiseen.Yhteisvastuu auttaa haavoittuvimmassa asemassa olevia nuoria. Vuonna 2024 kerätyt varat käytetään syrjäytymisvaarassa olevien nuorten ja heidän mahdollisuuksiensa tukemiseen Helsinki Mission, Suomen ev.lut. seurakuntien ja Kirkon Ulkomaanavun avulla.

Auroran kappelilla 28.4. klo 10-14 paljon erilaisia toimintoja YV-keräyksen hyväksi.  Ks. viereinen ohjelma.

Tapahtumassa tarjolla Reilunkaupan kahvia ja teetä.

TERVETULOA!

Samana päivänä on mahdollisuus osallistua myös Kävele avusta totta -kävelytapahtumaan, jonka reitti kulkee Auroran kappelin kautta.

Kävele avusta totta -kävelytapahtuma su 28.4. klo 10–16Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tue syrjäytymisvaarassa olevia nuoria Yhteisvastuukeräyksen kautta. Voit kulkea osan tai koko matkan uudella pyhiinvaellusreitillä Linnaisten kartanolta Espoon tuomiokirkolle kävellen, pyöräillen tai juosten. Reittiä voi seurata CityNomadi-sovelluksesta omalta puhelimelta.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Auroran kappeli, Tuomiokirkkoseurakunta