Kuvassa lapsi leikki autolla. Kuva kertoo Espoon seurakuntien varhaiskasvatuksen suunnitelmasta
Espoon seurakuntien varhaiskasvatussuunnitelma VASU.

Lasten kanssa

Elämä on Jumalan lahja, jonka vaaliminen on meidän kaikkien tehtävä. Lapsi elää elämäänsä ja uskoaan hänelle ominaisella tavalla liikkuen, leikkien, tutkien ja iloiten.

Haluamme tehdä työtämme kasvatuskumppanuuden hengessä yhdessä lapsen tärkeiden aikuisten kanssa.

Toimintamme lähtökohtana ovat kristilliset arvot: rakkaus, turvallisuus, pyhyys, rohkeus ja luovuus.

Lapset ovat tervetulleita

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lastenkirkko.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä-sivusto on ovi moniin mukaviin puuhiin. Lastenkirkosta löytyy pieniä pelejä, tulostettavia puuhia ja videoita.

Yhdessä kohti pääsiäistä! Lastenkirkon paastokalenterissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on kivoja tehtäviä kaikenikäisille.

Media on suunniteltu erityisesti 3-8-vuotiaille. Se tuo iloa ja tukee lapsen hyvää elämää. Palvelu on ev.-lut. seurakuntien ja Lasten ja nuorten keskukseksen tuottama.

Lastenkirkossa on sisältöä myös vanhemmille, esim. siitä, miten puhua lapsen kanssa kriiseistä.

Kasvatuksen asiantuntija
Espoon seurakuntayhtymä