KIMURALLI – lasten ja nuorten kirkkomusiikkifestivaali

Lasten ja nuorten kirkkomusiikkifestivaali KIMURALLI kokoaa soittavia ja laulavia lapsia ja nuoria musisoimaan yhdessä kirkkomusiikin äärelle.

Festivaalia varten kootaan orkesteri ja kuoro nuorista muusikoista, jotka harjoittelevat yhdessä ja esiintyvät KIMURALLIN konserteissa.

Festivaalin järjestää Tapiolan seurakunta yhteistyössä muiden seurakuntien ja musiikkiopistojen kanssa.

Seuraa ilmoittelua seuraavan KIMURALLIn ajankohdasta.

Festivaalin 2022 ohjelma

• Laudate Dominum -konsertti äitienpäivänä sunnuntaina 8.5. klo 18 Espoon tuomiokirkko, Kirkkopuisto 5.
  • Kun valas hotkaisi Joonan perjantaina 16.9. klo 10 Tapiolan kirkko, Kirkkopolku 6. Alakouluille suunnattu Veli Kujalan säveltämä tarinallinen urkukonsertti. Espoon kuvataidekoulu tuottaa ja toteuttaa visualisoinnin Tapiolan kirkon kirkkosaliin.
  • Juhlakonsertti: Euphonia Iuventutis – Messu kuorolle, lyömäsoittimille, orkesterille ja uruille lauantaina 8.10. klo 18 Tapiolan kirkko, Kirkkopolku 6. Säveltäjä Petros Paukkuselta tilatun tilaussävellyksen kantaesitys ja festivaalin päätapahtuma. Konsertin johtaa kapellimestari Jonas Rannila.
// ]]>