Apua ja tukea

Joskus elämässä tulee vastaan tilanteita, joissa kaipaisi kuuntelijaa tai apua. Seurakunnasta löytyy vierellä kulkija ja kuuntelevat korvat moniin eri tilanteisiin, joissa kaipaat toista ihmistä.

Erityisnuorisotyö tukee, neuvoo ja auttaa sinua muun muassa

• kasvuun liittyvissä kysymyksissä

• ihmissuhdeasioissa, kuten kiusaaminen, seurustelu/parisuhde, perhe ja ystävät

• päihde- ja mielenterveysasioissa

• surun tai kriisien kohdatessa

• tulevaisuuteen ja opiskeluun liittyvissä pohdinnoissa

• muissa kysymyksissä, joita haluat miettiä

Erityisnuorisotyönohjaajiin voit ottaa yhteyttä melkein missä tahansa tilanteessa. Sinun ei tarvitse miettiä onko asiasi iso tai pieni. Työntekijöiden kanssa voit keskustella luottamuksella sinua mietityttävistä asioista.

Seurakuntamme erityisnuorisotyönohjaajiin saat yhteyden puhelimella tai sähköpostilla. Yhteystiedot löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Sateenkaarinuorisotyö

Seurakunnassamme on kolme sateenkaariyhteyshenkilöä. Nuorten yhteyshenkilönä toimii Ida "Reiska" Reimann. Yhteystiedot löydät täältä.

Sateenkaarinuorisotyö seurakunnissa voi olla mm.

• sateenkaarevia nuorteniltoja

• osallistumista sateenkaarimessuihin

• sateenkaarevia pienryhmiä

• keskusteluapua mieltä pohdituttavissa kysymyksissä