Hyvät vanhemmat ja huoltajat!

Espoon tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyö kokoaa yhteen nuoria koko seurakuntamme alueelta viikoittaisiin nuorten iltoihin, joka kolmas viikko järjestettäviin HalleLuja -messuihin sekä nuorten leireille. Haluamme tarjota nuorille turvallisen, avoimen ja vastaanottavaisen seurakunnan, johon kuulua ja jonka toimintaan voi lähteä mukaan matalalla kynnyksellä. Jokainen nuori on tervetullut mukaan sukupuoleen, elämänkatsomukseen, taustaan tai mihin tahansa katsomatta. Jeesuksen antaman esimerkin mukaisesti jokainen ihminen on Jumalan luoma ja sellaisena arvokas ja rakas, ja tätä periaatetta me ohjaajat noudatamme kohdatessamme nuoria toiminnassamme. Meillä on myös kiusaamiselle nollatoleranssi ja toiminnassamme noudatetaan turvallisen tilan periaatteita. Näiltä neittisivuiltamme löydätte tietoa tulevista tapahtumisista, kokoontumisista, messuista ja leireistä. Mikäli teitä tai nuortanne askarruttavat edellä mainitut asiat, tai mikä tahansa muu, meihin saa olla aina yhteyksissä.

Vapautus leirimaksusta

Leirimaksusta voi anoa maksuvapautusta taloudellisin perustein. Vapautus voi koskea koko maksua tai olla osittainen.

Vapautus myönnetään sen perusteella, että perhe on toimeentulotuen tai muun yhteiskunnallisen taloudellisen tukijärjestelmän piirissä. Myös muita erityisiä taloudellisia perusteita voi olla. Kaikissa tapauksessa perheen tilanne selvitetään lomakkeella, joka tulee toimittaa liitteineen osoitteeseen:

Espoon tuomiokirkkoseurakunta / maksuvapautus
Kirkkokatu 10
02770 Espoo

Tulosta maksuvapautuslomake tästä.

Johtava nuorisotyönohjaaja
Tuomiokirkkoseurakunta
09 8050 3904

Vastuualue: Johtava nuorisotyönohjaaja, nuorisotyö, varhaisnuorisotyö, erityisnuorisotyö, rippikoulu

Seurakuntapastori
Tuomiokirkkoseurakunta Auroran kappeli