Koululaiset kiipeilevät puissa.
Kuva: Antti Rintala.

Leirit ja retket

Kevät 2024

1.-6. -luokkalaisten talviloman päiväleiri maanantaista torstaihin 19.-22.2. Siivessä

Hiihtolomalla vietetään kivoja päiviä Siivessä, Alberganesplanadi 1. Mukaan otetaan omat lounaseväät, mutta ohjelma ja hyvä seura tulevat meiltä. Joka päivä ulkoillaan läheisessä puistossa tai sen vieressä, ja pidetään pieni hartaus. Lisäksi voidaan askarrella, pelailla, lukea.. Mitä kaikkea tekemistä Siivessä keksitäänkin! Päiväleiri ma-to on maksuton.

Ilmoittautuminen aukeaa 22.12., ilmoittaudu tästä 4.2. mennessä.

Huom! Päiväleiriin ei sisälly perjantain retki. Perjantain retkipäivään tulee ilmoittautua erikseen.

1.-6. -luokkalaisten talviloman retkipäivä SuperParkiin pe 23.2.

Perjantaina 23.2. matkaamme kohti SuperParkia, missä meitä odottavat trampoliinit, temppuradat, liukumäet ja muut hauskat aktiviteetit. Syömme lounasta Robinson's ravintolan buffetissa. Retkelle lähdetään Nuorisotila Siiven edestä ja matka kuljetaan HSL:n busseilla.

Hinta 20€ sisältää 4h pääsylipun SuperParkiin, buffet-lounaan, matkalipun sekä tapaturmavakuutuksen.

Ilmoittaudu tästä 4.2. mennessä.

4.-6.-luokkalaisten lasten leiri 15.-17.3. Velskolan leirikeskuksessa

Leiri tehdään yhdessä Tapiolan seurakunnan kanssa, joten luvassa on myös uusia kavereita! Leirillä on luvassa pelejä, leikkejä, ulkoilua, askartelua, lauluhetkiä, vanhojen kavereiden näkemistä tai uusiin ystäviin tutustumista, sekä paljon muuta hauskaa. Hinta 35€ sis. kuljetuksen, majoituksen, hyvän ruuan, ohjelman ja vakuutuksen.

Ilmoittautuminen aukeaa 22.12., ilmoittaudu tästä 25.2. mennessä.

HUOM! Leiri on täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

1.–3.-luokkalaisten lasten leiri 17.-19.5. Velskolan leirikeskuksessa

Ilmoittautuminen aukeaa 22.12., ilmoittaudu tästä 2.5. mennessä.

Kesä 2024

1.-6.-luokkalaisten lasten kesäleiri 3.-6.6.

Tulossa alakouluikäisten lasten leiri kesäloman ensimmäisen viikon ma-to. Leiri tehdään yhdessä Kauniaisten seurakunnan kanssa. Mahtava aloitus kesälomaan! Leiri-ilmoittautuminen aukeaa tästä helmikuussa.

Tämä leiri on jo täynnä, varasijalle voi ilmoittautua.

Koululaisten kesäkerho 7-9- vuotiaille (etusijalla 1.-luokkalaiset)

Kesäkerho järjestetään Uutussa (os. Lintukulma 2) 3.-19.6.2024 joka arkipäivä klo 9-14. Omat runsaat lounaseväät mukaan! Hinta: 78 eur/koko aika, 30 eur/vko ja 18 eur/3 päivää.

Ilmoittautuminen tästä linkistä. Ilmoittautuminen on auki 1.-29.2.2024. Tieto kerhopaikasta lähetetään sähköpostitse huoltajille ilmoittautumisajan päätyttyä. Tiedustelut: vs. varhaiskasvatuksen ohjaaja Hanni Raiskio, hanni.raiskio (at) evl.fi, 040 647 3509.

nuorisotyönohjaaja
Leppävaaran seurakunta