Siipeen? Siipeen!

Leppävaaran seurakunnan nuortentila Siipi sijaitsee aivan Sellon vieressä, osoitteessa Alberganesplanadi 1. Katso alta, mitä kaikkea täällä tapahtuu.

Siipi auki keskiviikkoisin klo 18-21

Siivessä pääset oleskelemaan, rentoutumaan, kilpailemaan, pelaamaan, laulamaan ja soittamaan. Tule käymään ja vilkaise mitä kaikkea Siivestä löytyy. Seurakunnan järjestämänä toimintana pyrimme pitämään iltaan yhden hartauden. Hartaus pyritään pitämään ennen klo 20, ilta kuitenkin jatkuu hartauden jälkeen.

Nuorten kevätjuhla 15.5

Järjestämme nuorille kevätjuhlan 15.5. Haluaisimme kuitenkin tehdä tästä nuorten näköisen tapahtuman, joten jos mielenkiintoa löytyy, voisi Jesselle ilmoittautua suunnitteluryhmään.

Isoseksi tai kerhonohjaajaksi? ROT on sua varten!

ROT-infot 2023  tulevat tälle sivulle pikimmiten.

ROT-koulutukseen on avautunut linkki ROT-välilehteen. Lisätietoa ROT-koulutuksesta löydät ROT-välilehdeltä.

Sateenkaari-Siipi

Kaikkeen toimintaamme on tervetulleita ihan kaikenlaiset nuoret! Noin kerran kuukaudessa kuitenkin pidämme Siiven auki erityisesti sateenkaareville nuorille, kaikki ovat toki tervetulleita! Illoissa on ohjelmaa, mutta vapaa hengailu vanhojen ja uusien kavereiden kanssa on täysin sallittua. Iltoihin sisältyy hartaus, johon osallistuminen on vapaaehtoista. Katso Sateenkaari-Siiven päivämäärät sen omalta sivulta.

// ]]>