Erityisryhmät

Kehitysvammaisten nuorten leiri

Leiri järjestetään Hvittorpissa 12.-14.4. Ilmoittautumislinkki tulee tänne myöhemmin.

Unelmapantterit – lievästi kehitysvammaisten 12–16-vuotiaiden nuorten kerho

Unelmapantterit on ryhmä kehitysvammaisille nuorille. Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa torstaisin klo 17.30-19.30 Leppävaaran seurakunnan nuortentila Siivessä. Siipi sijaitsee osoitteessa Alberganesplanadi 1, katutasossa.

Kerho on kaikille avoin ja maksuton. Mukaan voi hyvin hypätä myös kesken kauden. Teemme nuorten toivomia asioita, vaihdamme kuulumisia, leikimme, pelaamme, keskustelemme, ulkoilemme, kuuntelemme musiikkia ja pidämme iltahartauden. Tervetuloa mukaan!

Kevään 2024 kokoontumiset:

7.3. kevään suunnittelu

4.4.

2.5.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Aura Karjalainen, aura.karjalainen(a)evl.fi tai 040 7241120

Nippanappa-kerho

Kerho ei kokoonnu tällä hetkellä.

Nippanappa-kerho on suunnattu alakouluikäisillä autisminkirjon lapsille. Kerho kokoontuu kerran kuussa sunnuntaisin klo 13.00-15.00 nuortentila Siivessä, Alberganesplanadi 1. Kauden ensimmäisessä tapaamisessa suunnittelemme, mitä teemme yhdessä milläkin kerhokerralla. Olemme esimerkiksi arkarrelleet, pelailleet ja musisoineet. Toteutamme mahdollisuuksien mukaan kerholaisten toivomia asioita. Kerho on maksuton.

Lisätiedot ja ilmoittauminen: Leppävaaran seurakunnan erityisnuorisotyö /  Aura Karjalainen, aura.karjalainen(a)evl.fi tai 040 7241120

Erityisnuorisotyönohjaaja
Leppävaaran seurakunta
Veräjäkallionkatu 2