Alakouluikäiset

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Tapiolan seurakunta järjestää monenlaista toimintaa alakouluikäisille lapsille. Erilaiset kerhot kokoavat viikottain lapsia kirkolle ja Laajalahden kerhotilaan. Koulujen loma-aikoina ja muutenkin pari kertaa vuodessa järjestetään päivä- tai viikonloppuleirejä. Lauluintoiset voivat liittyä mukaan lapsikuoroon. Selaa rauhassa näitä sivuja ja katso, mikä toiminta olisi teille se oikea! Toimintaamme ovat tervetulleita kaikki alakouluikäiset lapset.

Alakouluikäisten kokkikerhoissa on vielä tilaa kevään 2024 ryhmissä. Mikäli kiinnostuit, ole yhteydessä Jennaan, jenna.savukoski(at)evl.fi

Tiistaisin klo 16.30–18.30 kokkikerho 4.–6.-luokkalaisille Tapiolan kirkolla
Torstaisin klo 16.30–18.30 kokkikerho 1.–3.-luokkalaisille Tapiolan kirkolla
Torstaisin klo 17–19 kokkikerho 1.–6.-luokkalaisille Kirvuntien kerhotilalla

Kirahvi-iltapäivä eli alakouluikäisten oma avoin nuortenilta Tapiolan kirkolla Ilo-tilassa keskiviikkoisin klo 16–18. Paikalla on kerhonohjaajia valmiina pelailemaan, hengaamaan ja auttamaan läksyissä. Ei ilmoittautumista, paikalle voi tulla omien aikataulujen mukaan.

Leirit ja retketLinkki avautuu uudessa välilehdessä

GospeKids-kuoroLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirahvi-iltapäivä keskiviikkoisin klo 16-18

Nyt se alkaa, nimittäin alakouluikäisten oma iltapäivä Tapiolan kirkolla Ilo-tilassa! Kirahvi-iltapäivä on avoin nuortenilta alakouluikäisille lapsille, ja siellä lapsia varten on paikalla kerhonohjaajat valmiina pelailemaan, hengaamaan ja auttamaan kotitehtävissä. Kirahvi-iltapäivään ei tarvitse erikseen ilmoittautua, vaan sinne voi tulla vapaasti niinä kertoina, kun itselle sopii. Ensimmäinen Kirahvi-iltapäivä on 13.3.2024 ja viimeinen 29.5.2024.

Huom! Kirahvi-iltapäivää ei ole seuraavina keskiviikkoina: 3.4., 24.4. ja 1.5.

Kysymyksissä voi olla yhteydessä Jennaan, jenna.savukoski@evl.fi tai 0405289411

Kaksi tyttöä nojatuoleissa.

Nuorisotyönohjaaja

Nuorisotyönohjaaja; alakouluikäiset ja nuoret

Vs. nuorisotyönohjaaja
02110 Espoo

Kouluyhteistyö ja alakouluikäiset Viransijaisuus 7.8.2023–15.5.2024.

Kanttori

Kasvatuksen kanttori

Lapsikuoro, Nuorten lauluryhmä Dulcis, Gospelmamat sekä Kuoro kaikille

Nuorisotyönohjaaja