RYHMÄNOHJAAJAKOULUTUS

Tapiolan seurakunnan ryhmänohjaajakoulutus on kaksivuotinen, jonka jälkeen voit vielä jatkaa mukana Wanhana. Kahtena ensimmäisenä vuotena keskitytään opettelemaan ryhmänohjaustaitoja ja Raamatun käyttöä. Samalla pohditaan omaa hengellistä elämää ja kasvetaan ihmisinä. Ryhmänohjaajakoulutuksen käyneet voivat toimia myös alakouluikäisten kerhojen ohjaajina (lisätietoa alla).

Ryhmänohjaajakoulutus koostuu neljästä osiosta:
1. Ryhmän oma tapaaminen joka toinen viikko tiistaisin klo 17-18.30.
2. Isoskoulutusleirit syksyllä ja keväällä.
3. ROK-lauantait

Periaatteenamme on, että jokainen ryhmänohjaajakoulutukseen aktiivisesti osallistunut pääsee isoseksi rippileirille.

Ensimmäisen vuoden jälkeen isoset määritellään Wanhoiksi, joiden koulutus on syventävää. Lisäksi Wanhat kouluttautuvat kokemuskouluttajiksi sekä leiri- ja ehtoollisavustajaksi.

Vasemmalta sivuvalikosta saat tietoa kokoontumiskerroista ja sisällöstä.

ALAKOULUIKÄISTEN KERHOT

Ryhmänohjaajakoulutusta käyvillä tai sen jo käyneillä on myös mahdollisuus ohjata alakouluikäisten kokki- ja puuhakerhoja. Mikäli kerhonohjaaminen kiinnostaa, ole yhteydessä Jennaan (0405289411), niin pohditaan yhdessä sulle sopiva kerhokonsepti ja päivät kohdilleen! <3

Nuorisotyönohjaaja
02110 Espoo