Toimintaa ja tekemistä

Nuorisotyössä ei levätä laakereilla, vaan koko ajan on tarjolla jotain toimintaa ja tekemistä laidasta laitaan,säännöllisesti ja epäsäännöllisesti. Viikottain tiistaisin meillä pyörii ryhmänohjaajakoulutus ja nuortenilta. Leirejä, retkiä, musiikkia ja mitä kaikkea muuta tapahtuu kauden aikana. Nuorisotyötä tehdään juuri sinulle.

Nuorten opintotilat

Kaipaatko rauhallista tilaa koulutehtävien tekemiseen tai kokeeseen lukemiseen? Tapiolan kirkolla on varattu nuorille opiskelua varten tila tiistaisin ja perjantaisin, jonne kaikki ovat tervetulleita opiskelemaan ja tekemään koulutehtäviä rauhallisessa ja kannustavassa ilmapiirissä!

Opintotila on auki varattu tiistaisin klo 15.30-18.30 ja perjantaisin klo 14-17 ja tilana toimii Rauha, joka sijaitsee Tapiolan kirkolla vahtimestarin pöydältä kääntyvällä käytävällä Pylvässalin vieressä.

Tervetuloa kirkolle opiskelemaan!

Mikäli sua kiinnostaa liittyä myös Kirahvin opiskelijoiden WhatsApp-ryhmään, ole yhteydessä Jennaan (0405289411), Riikkaan (0405600010) tai Tuomakseen (0504324529)!

Tapiolan kirkon pienoisrautatiekerho

Kiinnostaako sinua pienoismallien ja siihen liittyvän maaston rakentelu? Olisiko kiva ohjata junaa radalla oikeaoppisesti kavereiden kanssa, vaikka kännykällä.

Kaikkea tätä ja paljon muuta on Tapiolan kirkon pienoisrautatiekerho tarjonnut jo yli 50 vuotta. Tule mukaan puuhastelemaan, oppimaan uutta ja leikkimään.

Kerho on suunnattu nuorille 10–16-vuotiaille. Nuoremmatkin voivat osallistua ensi alkuun vanhemman kanssa. Kerho on keskiviikkoisin klo 18–20 ja se toimii Tapiolan kirkon kellarissa kouluvuoden mukaan. Kerho on maksuton.

Tervetuloa tutustumaan!

Halutessasi lisätietoja ja ilmoittautumisasioissa ole yhteydessä suoraan kerhonohjaaja Kari Hovinmaahan, puh. 050 2808 (numero on oikein, vaikka onkin lyhyt).

Tapiolan kirkon pienoisrautatiekerhon omalle sivustolle pääset tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lauluyhtye Dulcis

Oletko aina halunnut laulaa stemmoissa? Dulcis on nuorten ja nuorten aikuisten oma lauluyhtye. Tule mukaan laulamaan tähän kivaan ja kompaktiin porukkaan!

Lauluyhtyettä johtaa kanttori Elina Jokivuori.

Lisätietoja elina.jokivuori(at)evl.fi, p. 040 5130845

Nuorisotyönohjaaja
02110 Espoo

Rippikoulun jälkeinen nuorisotyö, nuoret aikuiset, bändihommelit ja äänentoistotekniikka