TERVETULOA KERHOILEMAAN Tapiolan kirkolle ja Laajalahden kerhotilalle!

Hei, kiinnostaako sua kokkailu tai joku muu hauska kerhoilu? Oot oikeella sivulla! Tapiolan seurakunta järjestää alakouluikäisille kokki- ja puuhakerhoja jälleen keväällä 2024. Kerhoja ohjaavat riparin käyneet nuoret ja nuoret aikuiset, jotka ovat käyneet ryhmänohjaajakoulutuksen. Tapiolan kirkolla pitkään toimineen pienoisrautatiekerhon lisätiedot alla. Kaikki kerhot ovat ilmaisia.

Uutena konseptina meillä alkaa myös erilaiset puuhakerhot, jotka toimivat kurssimuotoisina, 4-8 viikon kestävinä kerhoina keväällä 2024. Jos näytteleminen, kirjoittaminen tai vaikkapa askartelu on sulle mieluista puuhaa, kannattaa seurailla tätä sivua kevään aikana.

Lisätiedoissa ja paikkatiedusteuissa, ole yhteydessä nuorisotyönohjaaja Jenna Savukoskeen, jenna.savukoski@evl.fi tai 0405289411

Ilmoittautuminen kevään 2024 kaikkiin kerhoihin on auki pe 8.12. alkaen TÄÄLLÄ!

Mikäli ilmoittaudut toimintaan ensimmäistä kertaa, tulee sinun luoda tunnukset sähköiseen asiointijärjestelmään vahvan tunnistautumisen kautta. Tämä tehdään henkilötietojen suojaamiseksi. Jatkossa ilmoittautuminen ja muiden asioiden hoitaminen on helpompaa omien käyttäjätunnustesi avulla.

KOKKIKERHOT kevät 2024

4.-6. -luokkalaisille tiistaisin klo 16.30-18.30 Tapiolan kirkolla (alkaa 16.1.2024, viimeinen kerhokerta on 21.5.2024)

1.-3. -luokkalaisille torstaisin klo 16.30-18.30 Tapiolan kirkolla (alkaa 18.1.2024, viimeinen kerhokerta on 23.5.2024)

1.-6. -luokkalaisille torstaisin klo 17-19 Laajalahden kerhotilalla, osoitteessa Kirvuntie 18 C (alkaa 18.1.2024, viimeinen kerhokerta on 23.5.2024)

HUOM! Talvilomaviikolla 8 (19.-25.2.) ja hiljaisella viikolla 13 (25.-31.3.) ei ole kerhoja!

Kokkikerhojen KERHOKIRJEEN voit lukea TÄSTÄ.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

PUUHAKERHOT kevät 2024

Uutena konseptina meillä alkaa myös puuhakerhot, jotka toimivat kurssimuotoisina muutaman viikon kursseina syksyllä 2024. Lisätietoa erilaisista puuhakerhoista voi ilmestyä pitkin kevättä.

Näytelmäkerho 3.-6.-luokkalaisille

Näytelmäkerho maanantaisin 3.-6.-luokkalaisille klo 17-19 Tapiolan kirkolla 15.1.-4.3.2024.

Näytelmäkerhon ohjaajat tekevät kerholaisten ideoiden pohjalta näytelmän, jonka kerholaiset pääsevät esittämään kotiväelle 4.3.2024 klo 18 (kenraaliharjoitus klo 17). Lisäksi kerhossa tehdään erilaisia improvisaatioharjoituksia ja opetellaan näyttelemisen perusteita. Innostus näyttelemistä kohtaan riittää, aiempaa esiintymiskokemusta ei tarvita! Ryhmään mahtuu ensimmäiset 10 ilmoittautunutta.

Tapiolan kirkon pienoisrautatiekerho

Kiinnostaako sinua pienoismallien ja siihen liittyvän maaston rakentelu? Olisiko kiva ohjata junaa radalla oikeaoppisesti kavereiden kanssa, vaikka kännykällä.

Kaikkea tätä ja paljon muuta on Tapiolan kirkon pienoisrautatiekerho tarjonnut jo yli 50 vuotta. Tule mukaan puuhastelemaan, oppimaan uutta ja leikkimään.

Kerho on suunnattu nuorille 10–16-vuotiaille. Nuoremmatkin voivat osallistua ensi alkuun vanhemman kanssa. Kerho on keskiviikkoisin klo 18–20 ja se toimii Tapiolan kirkon kellarissa kouluvuoden mukaan. Kerho on maksuton.

Tervetuloa tutustumaan!

Halutessasi lisätietoja ja ilmoittautumisasioissa ole yhteydessä suoraan kerhonohjaaja Kari Hovinmaahan, puh. 050 2808 (numero on oikein, vaikka onkin lyhyt).

Tapiolan kirkon pienoisrautatiekerhon omalle sivustolle pääset tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Paheksuva kiravi -logo

Kirahvi-iltapäivä keskiviikkoisin klo 16-18

Nyt se alkaa, nimittäin alakouluikäisten oma iltapäivä Tapiolan kirkolla Ilo-tilassa! Kirahvi-iltapäivä on avoin nuortenilta alakouluikäisille lapsille, ja siellä lapsia varten on paikalla kerhonohjaajat valmiina pelailemaan, hengaamaan ja auttamaan kotitehtävissä. Kirahvi-iltapäivään ei tarvitse erikseen ilmoittautua, vaan sinne voi tulla vapaasti niinä kertoina, kun itselle sopii. Ensimmäinen Kirahvi-iltapäivä on 13.3.2024 ja viimeinen 29.5.2024.

Kirahvi-iltapäivää ei ole seuraavina keskiviikkoina: 3.4., 24.4. ja 1.5.

Kysymyksissä voi olla yhteydessä Jennaan, jenna.savukoski@evl.fi tai 0405289411

Nuorisotyönohjaaja